تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین

تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین

تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین ، اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند

کد خبر: 010328001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین ، اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند

تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل قزوین

تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل استان قزوین
بازرس کل قضایی استان قزوین به اتفاق هیأت همراه از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مجموعه در راستای نهضت ملی مسکن در استان قرار گرفت.
عبدالله آقاعلیخانی به اتفاق هیأت همراه با حضور در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، ضمن بازدید از نحوه خدمت رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان، با هیات مدیره این سازمان دیدار و گفتگو کرد.
آقاعلیخانی در این نشست با تاکید بر اهمیت طرح و سیمای شهری بیان داشت: اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند، چرا که منظر شهری می تواند بر میزان شادی و افسردگی شهروندان، فرهنگ و حتی تربیت فرزندان تاثیر داشته باشد.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در کیفیت ساخت و سازها نقش موثری دارد از این رو تعامل و بهره گیری نهادهای اجرایی متولی نظارت بر اصول فنی ساختمان و شهرسازی از ظرفیتهای فنی و کارشناسی این سازمان، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
بازرس کل قضایی استان قزوین با اشاره به تشکیل کمیته شناسایی ساختمانهای ناایمن در بازرسی کل افزود: بازرسی کل استان ضمن پی گیری رفع مشکلات ساختمان های ناایمن، با محوریت حاکمیت قانون، پشتیبانی از مالکیت مشروع و بمنظور حفظ جان و مال شهروندان، حمایت های لازم را از سازمان نظام مهندسی خواهد داشت.
آقا علیخانی اظهار داشت: کارها نباید طبق سلایق اشخاص و قائم به شخص صورت گیرد و اقدامات باید منتج به فرآیندسازی و ریل گذاری شده تا با جابجا شدن افراد روند ارائه خدمات و انجام امور تغییر نکند.
وی افزود: بازرسی کل استان علاوه بر مساعدت در امر توسعه استان، مانع تخلفات، جرائم اداری و اقتصادی و هم چنین عدم شفافیت در دستگاههای اجرایی نیز است.
لازم به ذکر است در ابتدای بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین متقاضیان و استماع مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را نیز جهت پی گیری درخواستهای قانونی ایشان صادر کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۰۱
259 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0