راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری ، صورت می گیرد. شهرداری با کمک سازمان نظام مهندسی سامانه‌ای را تعریف کند که در آن مهندسین ناظر تمامی بازدیدها و فعالیت‌ های خود را ثبت کنند

کد خبر: 010324003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ خرداد ۰۱ - ۵:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری ، صورت می گیرد. شهرداری با کمک سازمان نظام مهندسی سامانه‌ای را تعریف کند که در آن مهندسین ناظر تمامی بازدیدها و فعالیت‌ های خود را ثبت کنند

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری

راه اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری
سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری راه‌اندازی می‌گردد
مدیرکل بازرسی لرستان از راه‌اندازی سامانه ثبت فعالیت ‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری خبرداد و افزود: شهرداری با کمک سازمان نظام مهندسی سامانه‌ای را تعریف کند که در آن مهندسین ناظر تمامی بازدیدها و فعالیت‌ های خود را ثبت کنند.
سعید رازانی در حاشیه جلسه شناسایی ساختمان ‌های ناایمن لرستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: جلسه امروز به جهت پیش‌گیری از وقوع حوادث و اجرای صحیح قانون برگزار گردید.
رازانی ادامه داد: در کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ‌ها، برای ماموران و مهندسان ناظر تکالیفی مشخص شده است، از یک طرف مهندسان ناظر باید به صورت مداوم نظارت ‌های خود را انجام داده و از ساختمان‌ های تحت نظارت بازدید و در صورت مشاهده تخلف، آن را بلافاصله به شهرداری اعلام کنند.
وی از راه‌اندازی سامانه ثبت فعالیت‌های مهندسین ناظر و ماموران شهرداری خبر داد و افزود: شهرداری با کمک سازمان نظام مهندسی سامانه‌ای را تعریف کند که در آن مهندسین ناظر تمامی بازدیدها و فعالیت ‌های خود را ثبت کنند.
مدیرکل بازرسی لرستان گفت: مامورین شهرداری نیز باید تمامی اقدامات خود را در سامانه ثبت کنند و در صورت مشاهده تخلف مهندسین ناظر، آن را بلافاصله به سازمان نظام مهندسی اعلام کنند.
رازانی با تاکید بر اینکه هرگونه تعلل از طرف نظام مهندسی در راستای برخورد با مهندس ناظر متخلف پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی این سیستم همه موارد ربه شکل الکترونیکی کنترل و نظارت گردد.
وی گفت: با توجه به اینکه مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی، ج کمیسیون ماده صد است و ۳ نفر در این کمیته حضور دارند، تاکید گردید، حضور کلیه اعضای ماده صد در جلسه الزامی و هر گونه صورت‌جلسه گردانی برای اعضا ممنوع است.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۰۱
1165 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0