افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار

افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار

افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار ، صورت می گیرد. اراضی اختصاص یافته برای مجتمع های مسکونی در گرگان معمولاً دویست و پنجاه متر است

کد خبر: 010323004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ خرداد ۰۱ - ۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار ، صورت می گیرد. اراضی اختصاص یافته برای مجتمع های مسکونی در گرگان معمولاً دویست و پنجاه متر است

افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار

افزایش قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن با ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار
«ریزدانگی» قطعات زمین قیمت تمام شده مسکن را افزایش میدهد
فدوی، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار، قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن را افزایش میدهد.
هاشم فدوی ادامه داد: ریزدانگی قطعات زمین با تحمیل هزینه های سربار، قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن را افزایش می دهد.
فدوی اظهار داشت: اراضی اختصاص یافته برای مجتمع های مسکونی در گرگان معمولاً دویست و پنجاه متر است که این موضوع هزینه های زیادی را به سازندگان تحمیل می کند.
وی گفت: اگر احداث مجتمعهای مسکونی در اراضی حدود هزار متری اجرا شود بخش زیادی از هزینه ها کاهش و قیمت تمام شده هر مترمربع مسکن برای مصرف کننده کم‌تر خواهد بود.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به افزایش روزافزون قیمت مسکن، افزود: عدم تعادل بین نیاز و عرضه مسکن از مهمترین علل رشد واحدهای مسکونی در سالهای اخیر است.
وی به توانمندی پیمانکاران گلستانی در اجرای پروژه های عمرانی هم اشاره کرد و افزود: در اجرای پروژه های فنی و مهندسی مهم ترین اصل تخصص شرکتهای پیمانکار است و بومی بودن و یا نبودن پیمانکاران در گام بعدی قرار دارد.
فدوی عنوان کرد: کسی مخالف حضور پیمانکاران سمنانی یا مازندرانی در پروژه های گلستان نیست ولی هنگامی در استان خودمان شرکتهای پیمانکار متخصص و کاربلد است نیازی به سایرین نداریم.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۰۱
668 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0