طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها

طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها

طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها ، آماده شد که بر روی آن نیز کار تخصصی صورت گرفته است. این طرح اکنون در دستور کار صحن است

کد خبر: 010320005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ خرداد ۰۱ - ۷:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها ، آماده شد که بر روی آن نیز کار تخصصی صورت گرفته است. این طرح اکنون در دستور کار صحن است

طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها

طرح مجلس برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها
طرح جدید مجلس برای تکرار نشدن فاجعه «متروپل»
عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها نیز مجلس طرحی را آماده کرده که بر روی آن نیز کار تخصصی صورت گرفته است. این طرح اکنون در دستور کار صحن است.
اقبال شاکری با اشاره به درسهایی که باید از ریزش ساختمان متروپل آبادان آموخت، گفت: مجلس شورای اسلامی و معاون اول ریاست جمهوری باید دستگاه های اصلی مرتبط با این موضوع را فرابخواند. وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران وسازمان نظام مهندسی باید فراخوانده شوند و دو مطالبه اساسی از این نهادها داشته باشند.
شاکری اظهار داشت: در وهله اول باید برنامه این نهادها برای پیش‌گیری از حوادث مشابه در ساخت و سازهای کشور در هرکدام از این سازمانها و در تعاملات با سایر نهادها که کار مشترک دارند، مطالبه گردد. برای پرکردن خلاهای قانونی و اجرایی در این حوزه باید پیشنهادات و راه کارهای این دستگاه ها اخذ گردد.
وی گفت: باید این دستگاهها مکلف گردند، ظرف مدت ۱ ماه برنامه عملیاتی خود را هم در زمینه اقدامات پیش گیرانه و هم در زمینه پرکردن خلاءهای موجود، ارائه کنند. این بهترین اقدامی است که می تواند برای پیش گیری از تکرار این حوادث صورت گیرد. این موضوع برای ساخت و ساز ایمن و رفع ناایمنی ساختمانهای موجود خیلی دارای اهمیت است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای پیش‌گیری از وقوع تخلفات در کمیسیون ماده صد شهرداریها نیز مجلس طرحی را آماده کرده که بر روی آن نیز کار تخصصی صورت گرفته است. این طرح اکنون در دستور کار صحن است و قطعا با نهایی شدن این طرح دیگر شاهد چشم پوشی از تخلفات به ازای دریافت پول نخواهیم بود.
منبع: مردم فردا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۰۱
367 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0