متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود

متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود

متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود ، چرا با وجود ایجاد سازه های قوی، این ساختمان باید به این شکل احدا گردد و فرو بریزد

کد خبر: 010311010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ خرداد ۰۱ - ۶:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود ، چرا با وجود ایجاد سازه های قوی، این ساختمان باید به این شکل احدا گردد و فرو بریزد

متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود

متروپل لکه سیاه در دامان مهندسین/ باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متروپل لکه سیاهی در دامان مهندسین ایجاد کرده است، افزود: باید کمیته حقیقت یاب در این مورد تشکیل شده و گزارش فنی به مردم ارائه دهد.
محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در جریان تشریح گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی در مورد ساختمانهای ناایمن در جلسه علنی امروز این شورا با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی برای بررسی موضوع متروپل ادامه داد: باید کمیته حقیقت یاب در این مورد تشکیل گردد و گزارش فنی به مردم ارائه دهد.
آقامیری با بیان اینکه متروپل لکه سیاهی در دامان مهندسین ایجاد کرده است، افزود: چرا با وجود ایجاد سازه های قوی، این ساختمان باید به این شکل احدا گردد و فرو بریزد.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما از سازمان نظام مهندسی توقعاتی داریم، تصریح کرد: مهندسین باید نسبت به آیین نامهای جدید سازمان به روز شوند. نبودن مجری ذی‌صلاح سال‌ها مطرح شده و بارها این موضوع کنار گذاشته شده است.
وی هم‌چنین گفت: مهندسین مشاور با نظرات خود اقدام می کنند و باید طبق آیین نامه ها و نظارت قوی سازمان نظام مهندسی انجام شود.
آقامیری با بیان اینکه شرکت نظام مهندسی نقش یاب در ابتدا وارد شده بود که انصراف دادند، افزود: شتاب کار در کشور ما طبق پول سرمایه است و باعث کاهش ایمنی میشود. در این پروژه کارفرما به لحاظ وضعیت مادی توقع داشت هر جا هر نظری داشت سازه ها ساخته شود و یا تغییر کند.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ خرداد ۰۱
200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0