کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان

کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان

کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ، صورت گرفت. امسال در استان اصفهان چهارصد و هجده فقره کارت عضویت و نود و پنج فقره پروانه اشتغال تمدید شده است

کد خبر: 010309009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ خرداد ۰۱ - ۸:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ، صورت گرفت. امسال در استان اصفهان چهارصد و هجده فقره کارت عضویت و نود و پنج فقره پروانه اشتغال تمدید شده است

کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان

کسب رتبه اول سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در تعداد تمدید عضویت و پروانه اشتغال در ۲ ماه ابتدایی سال رتبه نخست را کسب کرد.
طبق گزارشات آماری در فروردین و اردیبهشت امسال در استان اصفهان چهارصد و هجده فقره کارت عضویت و نود و پنج فقره پروانه اشتغال تمدید شده است.
طبق ماده ببست و نه آیین‌نامه قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
دانش‌آموختگان رشته ‌های کشاورزی، منابع طبیعی و رشته‌ های مرتبط در مقاطع کارشناسی یا بالاتر با شرایط درج شده در این ماده، می ‌توانند به عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی درآیند.
هم‌ چنین به استناد مواد (۲) و (۳) این آیین‌نامه، اعضای سازمان برای انجام فعالیت‌ های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ملزم به داشتن پروانه از سازمان هستند.
دستگاه‌ های اجرایی هم موظف هستند طرح‌ ها و انجام فعالیت ‌های مشاوره و پیمان‌کاری بخش کشاورزی، منابع طبیعی، محیط سبز و فضای سبز را به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروانه اشتغال معتبر در زمینه‌ذهای تخصصی و در حدود صلاحیت و رتبه‌ی آن ‌ها ارجاع دهند.
میزان تمدید عضویت در هر استان که مقدمه اعطای صلاحیت و رتبه‌بندی و اخذ پروانه اشتغال است
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۱
438 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0