مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، با حضور در سالن جلسات سازمان با ریاست سازمان، برخی از اعضای هیئت‌مدیره، کمیسیون رفاه برگزار شد

کد خبر: 010301003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ خرداد ۰۱ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، با حضور در سالن جلسات سازمان با ریاست سازمان، برخی از اعضای هیئت‌مدیره، کمیسیون رفاه برگزار شد

مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مراسم تقدیر از قهرمانان والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

طی مراسمی از اعضای تیم والیبال بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تقدیر و تشکل به عمل آمد.
تیم والیبال بانوان سازمان به مناسبت کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام رمضان سازمان شهرداری تهران با حضور در سالن جلسات سازمان با ریاست سازمان، برخی از اعضای هیئت‌مدیره، کمیسیون رفاه، کمیسیون طرح و برنامه و معاونت توسعه سرمایه مهندسی دیدار و گفتگو کردند.
در این مراسم، رامین کرمی رییس سازمان با تشکر از افتخارآفرینی بانوان، قهرمانی‌ های حوزه ورزش را موجب درخشش نام سازمان نظام مهندسی استان تهران تلقی کرد و گفت: سازمان در راستای مسئولیت ‌های اجتماعی خود حمایت‌ های لازم از فعالیت‌ های ورزشی مهندسان را بعمل می‌آورد.
وی با اشاره به فلسفه کمیته صنعت گفت: پیشنهادی که داریم این است فعالیت‌ های ورزشی در همکاری با صنایع فعال حوزه ساختمان در قالب اسپانسرینگ انجام شود تا ساختاری حرفه‌ای‌تر داشته باشد.
در ادامه این مراسم روانشادنیا، آرمان‌پور، رییسی‌نژاد، زرگر، آمری‌نیا، رضوی، رادمهر، گودرزی، قمری، اکبریان و خوش‌گفتار از اعضای هیئت‌مدیره سازمان کسب عنوان قهرمانی تیم والیبال بانوان را تبریک گفتند.
هم‌چنین یزدان‌جو معاون توسعه سرمایه مهندسی نیز در این جلسه بحث تخصیص سالن تمرینی مناسب در چند نقطه از تهران را مطرح کرد.
در این مراسم سرپرست، مربی و اعضای تیم والیبال بانوان در مورد مشکلات و دغدغه‌ های خود صحبت‌ هایی را بیان کردند.
در خاتمه این مراسم به رسم یادبود، از اعضای تیم والیبال بانوان سازمان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۰۱
225 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0