اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران

اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران

اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران ، با حضور کرمی رییس و غرضی از مؤسسان این سازمان برگزار شد

کد خبر: 010223004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ اردیبهشت ۰۱ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران ، با حضور کرمی رییس و غرضی از مؤسسان این سازمان برگزار شد

اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران

اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار نظام مهندسی ساختمان تهران
غرضی گفت: بیش از هر زمان دیگر نیاز به جلب اعتماد مهندسان داریم
اولین نشست شورای‌عالی راهبردی و هم‌اندیشی روسای ادوار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور کرمی رییس و غرضی از مؤسسان این سازمان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
در این جلسه مهندس سید محمد غرضی با اشاره به اهداف بالادستی سازمان، فرهنگ ‌سازی اجتماعی را ابزاری مهم به ‌منظور ایجاد رضایت عمومی و افزایش سطح کیفی دانش مهندسی ساختمان برشمرد. به گفته غرضی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیاز به باور جمعی و جلب اعتماد مهندسان و پاسخگویی به خواسته‌های برحق آنان احساس می ‌گردد.
در ادامه غفرانی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه مهندسان ازجمله نخبگان جامعه هستند اما در حال حاضر قشر مظلوم جامعه به حساب می‌آیند.
به گفته این رییس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، تلاش ‌های جزیره‌ای و دور بودن از نگاه سیستمی در مسیر رسیدن به اهداف را چندان مؤثر قلمداد نکرد.
سعیدیان نیز ضمن تشکر از برپایی چنین جلساتی، ادامه داد: فارغ از دستاوردهای اخیر سازمان، مسیر سختی در راستای توسعه و بهبود خدمات الکترونیکی در پیش است. به گفته وی در حال حاضر با حجم انبوهی از فارغ‌التحصیلان و به‌تبع متقاضیان برای اخذ پروانه مهندسی طرف هستیم.
در حالی‌ که ظرفیت ارجاع کار و ساخت‌وساز با این ترافیک هم‌خوانی ندارد.
در ادامه میرجعفری نیز با اشاره به چالش ‌های قانون جدید نظام مهندسی، پیش‌نویس این قانون را مشکل‌آفرین خواند.
در خاتمه این مراسم، به رسم یادبود از مدعوین با اهدای لوح تندیس، تقدیر و تشکر بعمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۰۱
268 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0