کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران

کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران

کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران ، نتایج آرای مأخوذه در انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام گردید

کد خبر: 010222012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۱ - ۹:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیو ز- مرجع اخبار نظام مهندسی، کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران ، نتایج آرای مأخوذه در انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام گردید

کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران

کسب رتبه نخست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران

نتایج انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان| شکیب رتبه نخست بخش عمران شد

نتایج آرای مأخوذه در انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در حالی اعلام گردید که سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان در حوزه عمران رتبه اول را کسب کرد.

نتایج آرای مأخوذه در انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان (هیأت عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۲۲) در حالی اعلام گردید که این انتخابات به گفته ناظران و نامینده وزیر راه و شهرسازی پر تنش ترین و پرحاشیه ترین انتخابات شورای مرکزی در نوع خود بود.

این انتخابات از این جهت دارای حاشیه و چالش بود که ابتدا مکان برگزاری و سپس حضوری و یا مجازی بودن آن دچار تغییر و تحول گردید.

مخالفان برگزاری حضوری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان معتقد بودند که اگر انتخابات حضوری برگزار گردد، سرپرست کنونی سازمان نظام مهندسی به علت داشتن تریبون و رسانه ها میتواند براحتی پیروز انختابات گردد. امروز این انتخابات سرانجام به صورت مجازی برگزار و اعضای هیات مدیره های استانها، منتخبین شورای مرکزی را انتخاب کردند.

در بیست و چهارمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان و درجریان نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی این سازمان، بعد از رای گیری از اعضای هیات مدیره های استانها، منتخبین شورای مرکزی انتخاب شدند.

مهدی اژدری مقدم رئیس هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با اعلام این خبر بیان کرد: در نتیجه این رای گیری و با رعایت کلیه موارد قانونی، از نود و پنج داوطلب حاضر در این انتخابات، شصت و چهار نفر منتخب شدند.

اژدری ادامه داد: برمبنای قانون، این ۶۴ منتخب، به وزیر راه و شهرسازی معرفی شده تا از بین آنها ۲۵ عضو اصلی و ۷ عضو علی البدل، توسط وی بعنوان اعضای نهمین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور برای مدت سه سال انتخاب گردند.

در این انتخابات که حمزه شکیب سرپرست کنونی سازمان نظام مهندسی از حوزه عمران به انتخابات گام نهاده بود با دویست و سی و سه رای در رتبه نخست بخش عمران قرار گرفت. از سیصد و هشتاد و سه نفر اعضای هیات مدیره استان ها، ۳۵۸ نفر برابر با نود و چهار درصد مشارکت کردند.

امروز پس از مدت ها بحث و مشکلات به وجود آمده نهایتا محل برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی تهران انتخاب شد و این انتخابات هم به صورت مجازی بود. البته حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان گفته بود که حتی اگر وزیر راه و شهرسازی هم بخواهد نمیتواند این انتخابات را بصورت مجازی برگزار کند.

منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اردیبهشت ۰۱
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0