قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق

قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق

قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق ، باید بپذیریم که وظایف و نقش مهندسان برق متحول شده و خدمات ارائه شده از طرف آنها همانند دهه های گذشته و نصب چند کلید و پریز در ساختمان نیست

کد خبر: 010218003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۱ - ۳:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق ، باید بپذیریم که وظایف و نقش مهندسان برق متحول شده و خدمات ارائه شده از طرف آنها همانند دهه های گذشته و نصب چند کلید و پریز در ساختمان نیست

قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق

قاسمی: عدم تناسب میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان بیان کرد:
میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق تناسب ندارد
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به نقش‌آفرینی روزافزون مهندسان برق در صنعت ساختمان اظهار داشت: میزان تعرفه بهای خدمات با مسئولیت مهندسان برق تناسب ندارد.
اردلان قاسمی در همایش بزرگ داشت روز صنعت برق در گرگان گفت: باید بپذیریم که وظایف و نقش مهندسان برق متحول شده و خدمات ارائه شده از طرف آنها همانند دهه های گذشته و نصب چند کلید و پریز در ساختمان نیست.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش مسئولیت و خدمات مهندسان برق باید تعرفه خدمات عادلانه تری گرداوری گردد و برای هر یک از خدمات ارائه شده مانند بهینه سازی مصرف انرژی و یا هوشمندسازی ساختمانها تعرفه جداگانه‌ای منظور و محاسبه گردد.
قاسمی ادامه داد: برای افزایش سطح دانش مهندسان برق در گلستان دوره های ارتقا پایه زیر نظر سازمان نظام مهندسی ساختمان بصورت مستمر برگزار می گردد و مضافاً اینکه با همکاری شرکتهای پیشرو در صنعت برق دوره های تخصصی برای آشنا شدن بیشتر مهندسان با فناوریهای نوین صنعت برق اجرا می گردد.
وی افزود: حدود ۲ هزار و دویست مهندس برق در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان عضویت دارند که حدود نیمی از آنها دارای پروانه فعالیت هستند و در بخش طراحی و نظارت مشغول ارائه خدمت به شهروندان هستند.
وی تصریح کرد: همایش متخصصان صنعت برق می تواند منجر به آسیب شناسی چالش ‌های این صنعت شود و با هم اندیشی راه کارهای موثر برای بهبود خدمات و استفاده حداکثری از پتانسیل مهندسان برق دست یافت.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۰۱
267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0