لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد

لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد

لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد ، مدیران برق حل دغدغه‌ها و تنگناهای این صنعت را بعنوان مسئولیت اجتماعی خویش مد نظر قرار دهند

کد خبر: 010218002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۱ - ۳:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد ، مدیران برق حل دغدغه‌ها و تنگناهای این صنعت را بعنوان مسئولیت اجتماعی خویش مد نظر قرار دهند

لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد

لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد
مدیر شرکت برق استان تهران اظهار داشت؛
لزوم هم افزایی صنعت برق با نظام مهندسی ساختمان| قیمت برق واقعی گردد
مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به لزوم اصلاح برخی ناهنجاری های صنعت ساختمان تصریح کرد: هم‌افزایی بین صنعت برق و سازمان نظام مهندسی روند مدیریت مصرف برق را بهبود می بخشد.
قاسم شهابی در همایش بزرگ داشت روز صنعت برق در گرگان گفت: مدیران صنعت برق برای کسب توفیق در حل مشکلات باید فراتر از مسئولیتهای اداری خویش عمل کنند.
وی ادامه داد: مدیران برق حل دغدغه‌ها و تنگناهای این صنعت را بعنوان مسئولیت اجتماعی خویش مد نظر قرار دهند تا بتوانند چالش کسری پانزده هزار مگاوات برق در تابستان را مدیریت کنند.
وی گفت: ضعفهای مدیریتی، قوانین و مقررات قدیمی و برخی نارساییها در حوزه پیمانکاری و طراحی از جمله مواردی است که سبب شده صنعت برق به جایگاه واقعی خود نرسد.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ادامه داد: قیمت تمام شده هر کیلووات برق حدود پانصد تا هفتصد تومان است در حالی که بطور متوسط و در حداکثر نرخ مبلغ دویست تومان از مشترکان اخذ می گردد و استمرار این رویه طی سال‌ های گذشته موجب انباشت ضررهای هنگفت در صنعت برق شده است.
وی گفت: واقعی شدن نرخ عرضه برق برای مشترکان، شاید برخی دردسرها و تنش ها را به همراه داشته باشد که مدیران صنعت برق باید از هم اکنون برای آن مهیا باشند.
شهابی ادامه داد: برخی موارد مانند عقب افتادگی قوانین از تکنولوژی سبب شده تا زمینه فساد در صنعت برق افزایش یابد که ضرورت دارد برای حل این موضوع چاره اندیشی عاجل انجام گردد.
منع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۰۱
342 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0