پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان

پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان

پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان ، الزامی است. طبق هدف‌گذاری برنامه توسعه گل‌خانه‌ استان هرمزگان با همراهی سیستم بانکی به 1020 هکتار گل‌خانه‌ در سال جاری خواهیم رسید

کد خبر: 010203001 تاریخ انتشار: شنبه ۳ اردیبهشت ۰۱ - ۳:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان ، الزامی است. طبق هدف‌گذاری برنامه توسعه گل‌خانه‌ استان هرمزگان با همراهی سیستم بانکی به ۱۰۲۰ هکتار گل‌خانه‌ در سال جاری خواهیم رسید

پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان

پاسخ گویی به استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک در کمترین زمان
در روند صدور مجوزها؛
استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک باید در کم ‌ترین زمان پاسخ داده شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بر رفع مشکلات تسهیلاتی، موانع احداث جاده بین مزارع، تربیت نیروی انسانی ماهر گلخانه و تسریع و تسهیل روند صدور مجوزها تأکید کرد.
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در نخستین جلسه ستاد گلخانه هرمزگان بیان کرد: طبق هدف‌گذاری برنامه توسعه گل‌خانه‌ استان هرمزگان با همراهی سیستم بانکی به ۱۰۲۰ هکتار گل‌خانه‌ در سال جاری خواهیم رسید.
مویدی با عنوان اینکه هرمزگان در طرح انتقال فضای باز سبزی و صیفی به محیط گل‌خانه‌ هرمزگان رتبه اول کشور را دارد و افزود: هنوز با چشم‌انداز ده ساله فاصله داریم اما با این حال گام ­‌های بلندی در جهت رفع موانع و توسعه کشت گل خانه‌­ای برداشته شده است.
وی، مسائلی مانند عدم تأمین تسهیلات مناسب و ارزان قیمت و نیاز به تأمین اعتبار و یارانه­‌های دولتی، فرآیند استعلام­‌ها و تأمین منابع انرژی و آب را از عواملی سبب کندی روند توسعه کشت گل خانه‌ای دانست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از برداشتن قدم ­‌های اساسی در این زمینه خبر داد که با ایجاد یک تشکل منسجم و هم‌چنین یک کنسرسیوم صادراتی جهت محصولات گل خانه ای شروع خواهد شد.
مویدی با تاکید بر سهولت اخذ خدمات زیرساختی و ویژه دولت در مسیر توسعه آب، برق، گاز و جاده با وجود یک تشکل منسجم گفت: پی‌گیری امور بصورت جمعی نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، در ادامه بر رفع مشکلات تسهیلاتی، موانع احداث جاده بین مزارع، تربیت نیروی انسانی ماهر گل‌خانه‌ و تسریع و تسهیل روند صدور مجوزها تأکید کرد و افزود: استعلام ‌های مورد نیاز نظام مهندسی و بانک باید در کم‌ترین زمان پاسخ داده شود.
وی، هم‌چنین خواستار پی‌گیری‌ ایجاد سازه های استاندارد گل‌خانه‌ ها را با جهت دهی تسهیلات شد.
مویدی اظهار داشت: برنامه توسعه شهرکهای گل‌خانه‌ای در دستور کار این ستاد قراردارد که این شهرک ‌ها باید در همه شهرستان ‌ها و نقاطی که آب و زمین وجود دارد مکان یابی گردد.
لازم به ذکر است، دراین جلسه مقرر گردید، جلسات ویژه ای با بانک کشاورزی و اتاق تعاون در مورد پی‌گیری مشکلات گل‌خانه‌ داران برگزار گردد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۰۱
729 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0