چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

در این مقاله سعی بر این بوده است :

تا با انواع لیبل و شبرنگ که می توانید از شبرنگ وحید سفارش دهید، آشنا شویم.

همچنین اطلاعاتی را در خصوص انواع لیبل عنوان کردیم که لیبل کاغذی، لیبل پی وی سی، لیبل شیشه ای و ... از انواع آنان هستند.

عنوان کردیم که شبرنگ ها در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند.

کد خبر: 001119006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۰۰ - ۳:۰۹ ب.ظ

چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برای کسب و کارتان و یا لوازمی که تولید می کنید، لیبل تهیه کنید و یا برای تبلیغ کسب و کارتان به شبرنگ احتیاج داشته باشید، در این مقاله به معرفی انواع شبرنگ و لیبل و توضیح نحوه چاپ آن ها در شبرنگ وحید خواهیم پرداخت.

لیبل چیست و چاپ لیبل در شبرنگ وحید چگونه انجام می شود؟

لیبل در واقع برچسب ظریفی است که بر روی کالای شما قرار می گیرد و اطلاعاتی را در خصوص کالای شما را در اختیار خریداران قرار می دهد. این لیبل ها خود به چند دسته تقسیم می شوند که لیبل کاغذی، لیبل پی وی سی، لیبل متال، لیبل شفاف، لیبل پلی اورتان و … از انواع لیبل ها می باشند، در ذیل به معرفی کامل این لیبل ها و نحوه چاپ لیبل ها در چاپ و شبرنگ وحید اشاره خواهیم کرد. شبرنگ وحید مجهز ترین و معتبر ترین مرکز چاپ لیبل و شبرنگ در خیابان فردوسی تهران می باشد که می تواند با ارائه مشاوره و راهنمایی به شما، شما را برای سفارش بهترین و مناسب ترین لیبل، شبرنگ، چاپ شبرنگ UV، چاپ انواع برچسب شبرنگ، استیکر شبرنگ و … مناسب کسب و کارتان راهنمایی کند.

  1. لیبل کاغذی: برای ساخت این نوع لیبل با توجه به انتظاری که از آن داریم؛ از کاغذ با گرماژ های متفاوت استفاده می کنیم. این نوع لیبل در برابر رطوبت مقاومت کمتری نسبت به لیبل های پی وی سی دارد، همچنین می توان لیبل کاغذی را با توجه به نیاز شما در رنگ های متنوعی عرضه کرد.
  2. متال لیبل: متال لیبل ها به دلیل آن که از آلومینیوم ساخته شده اند مقاومت بسیار بالایی نسبت به کشش دارند، شبرنگ وحید این نوع لیبل را با ضخامت های پنجاه میکرون و بیست و پنج میکرون به بازار عرضه می کند.
  3. چاپ لیبل PVC: لیبل پی وی سی با استفاده از یک نوع پلاستیک خاص تولید می شود که دارای مقاومت کششی بالایی است و هم به صورت مات و هم به صورت براق قابل عرضه می باشد. این نوع لیبل به دلیل کیفیت ساخت بالا و مقاومت کششی که دارد برای انواع اتومبیل نیز بسیار مناسب می باشد، شما می توانید برای سفارش و چاپ لیبل پی وی سی با شبرنگ وحید در تماس باشید.
  4. لیبل اسکرچ: لیبل اسکرچ ها دارای نوعی پوشش امنیتی هستند که بر روی برخی ارقام و اعداد قرار می گیرند و مانع از سو استفاده از این اعداد می شوند. از لیبل اسکرچ ها می توان برای کارت های قرعه کشی، کارت تلفن، کارت اینترنت های قدیمی، کارت اشتراک، کارت قرعه کشی و … استفاده کرد. شما می توانید برای سفارش انواع لیبل با چاپ شبرنگ وحید در تماس باشید.
  5. لیبل پلی کربنات: این نوع لیبل که در دو نوع مات و براق عرضه می شود، به دلیل آن که دارای دقت بالایی در چاپ می باشد مناسب برای پزشکی و الکترونیک است. شما می توانید برای انتخاب درست نوع لیبلی که می خواهید با توجه به نوع کسب و کارتان سفارش دهید با شبرنگ وحید تماس بگیرید.
  6. لیبل شیشه ای: لیبل های شیشه ای بیشتر برای خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند، البته نمی توان انکار کرد که این گونه لیبل های شیشه ای برای لمینت کردن لیبل های دیگر بسیار کارا و مفید هستند.

 

چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

 

شبرنگ چیست و چاپ شبرنگ در شبرنگ وحید چگونه انجام می شود؟

شبرنگ که ماده ای براق و درخشان است می تواند در مکان های مختلفی برای تبلیغات قرار بگیرد، این درخشندگی و براقیت به علت وجود ماده ای به نام فلوئورسن به وجود می آید. که می تواند نور را به اطراف ساطع کند.

امروزه تقریبا در تمامی محیط های اطراف ما شبرنگ وجود دارد، در ترمینال ها، در لباس کارکنان شهرداری، در تابلو های اطراف اتوبان ها، روی شیشه مغازه ها و فروشگاه ها، فرودگاه ها، بیمارستان ها، آمبولانس ها و … می توانید شبرنگ ها را ببینید.

چاپ لیبل شبرنگ در شبرنگ وحید

شبرنگ وحید برای چاپ لیبل شبرنگ ها، از پی وی سی استفاده می کند و می توان این پی وی سی را بر روی شیشه، چوب و یا هر سطحی دیگری به راحتی چسباند.

برای ماندگاری بیشتر لیبل شبرنگ ها ما از یک لایه سلفون استفاده می کنیم تا ماندگاری رنگ ها و متن ها به حداکثر برسد.

شما می توانید شبرنگ هایتان را در رنگ های مختلفی همچون سفید، زرد، نارنجی، قرمز، مشکی، آبی و … سفارش دهید، رنگ شبرنگ ها بهتر است که با توجه به نوع کسب و کار شما و دیزاین محیط شما انتخاب گردد تا هارمونی خوبی را در محیط شما ایجاد کند.

اما شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چه اطلاعاتی را می توانید بر روی این شبرنگ ها درج کنید؟ در این بخش به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

شما اطلاعات مختلفی را می توانید بر روی این شبرنگ ها درج کنید، تمام این موارد بستگی دارد که بخواهید از این شبرنگ و یا لیبل شبرنگ ها در چه محیطی استفاده کنید، برخی فقط یه چاپ لوگو بسنده می کنند، برخی تمایل دارند تا نام شرکت در کنار لوگو به چشم بخورد و برخی دیگر نیز بارکد کالا را در کنار لوگو و نام شرکت چاپ می کنند، تمام این ها بستگی به این دارد که شما چه می خواهید. شما می توانید در شبرنگ وحید، چاپ تمام این موارد را به علاوه مواردی که خودتان بخواهید بر روی شبرنگ تان انجام دهید.

برش شبرنگ ها به چه صورت انجام می شود؟

ما در شبرنگ وحید، شبرنگ ها را با بهترین دستگاه های برش که به صورت دیجیتالی برش شبرنگ را انجام می دهند، برش می زنیم، این برش دقیق باعث می شود تا شبرنگ شما دچار پارگی و یا آسیب نگردد. همچنین برای نصب این شبرنگ ها باید از یک نصاب دقیق و با تجربه بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد، چرا که حباب افتادن بین شبرنگ و سطحی که شبرنگ را بر روی آن می چسبانید ممکن است باعث از بین رفتن و یا پاره شدن شبرنگ شما گردد و زحمات چاپ آن شبرنگ به هدر رود.

چاپ انواع برچسب شبرنگ در شبرنگ وحید

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۰۰
1616 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0