نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه ، برگزار شد. طرحهای جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای مردم نیست

کد خبر: 001107015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۰۰ - ۲:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه ، برگزار شد. طرحهای جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای مردم نیست

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با شورای مسکن شهرستان ابرکوه
طرحهای جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای مردم نیست
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست شورای مسکن شهرستان ابرکوه بیان کرد: طرحهای جامع و تفصیلی شهرهای استان مطابق با نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیاز های مردمی نیست.
«مجتبی فرهمند» در جریان سفر به شهرستان ابرکوه و حضور در نشست شورای مسکن این شهرستان که با حضور فرماندار، شهردار و روسای بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان برگزار گردید، با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی در استان تبدیل به مشکلی ریشه دار و اساسی شده است، افزود: رفع این موضوع نیازمند نهضتی استانی دارد که همکاری همه دستگاههای اجرایی استان را می طلبد.
فرهمند ادامه داد: موضوع تخلفات ساخت و ساز استان یزد بارها در وزارت کشور مطرح شده و این موضوع زیبنده استان نیست چرا که اعتبار یزدی ها تحت تاثیر این موضوع در کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفتاد و پنج درصد ساخت و سازهای شهرستان ابرکوه بدون پروانه است، گفت: این مهم تبعات سنگینی برای شهر و شهرستان ابرکوه خواهد داشت. بدون شک درآمد حاصله از کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۹۹ برای هیچ شهری مفید نیست و در آینده هزینه های سنگینی را به شهر تحمیل می کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تصریح کرد: طرحهای جامع و تفصیلی منطبق بر نیازهای فرهنگی، اجتماعی و نیازهای مردمی منطبق نیست و بعد از ابلاغ این طرحها تخلفات افزایش یافته است، این موارد نشان می دهد طرح های تهیه شده مطلوب و کاربردی نیست.
وی گفت: طرح تفصیلی شهر ابرکوه نزدیک به ۱ سال است که ابلاغ شده است، اما در کاهش تخلفات موثر نیست و ضرورت دارد تا اصلاحیه های مورد نظر طبق نیازهای مردم انجام شود.
فرهمند در خاتمه با اشاره به بازدید انجام شده از پروژه اقدام ملی مسکن شهرستان ابرکوه و تعامل مطلوب سازمان نظام مهندسی با فرمانداری و سایر نهاد های مربوطه، بیان کرد: آماده همکاری و تعامل کامل با دولت در اجرای طرحهای حوزه صنعت ساختمان هستیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۰۰
1584 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0