جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی

جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی

جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی ، برگزار شد. مجلس پی‌گیر مباحث قیمتی «مصالح ساختمانی» است

کد خبر: 001105004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی ، برگزار شد. مجلس پی‌گیر مباحث قیمتی «مصالح ساختمانی» است

جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی

جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان داشت:
مجلس پی‌گیر مباحث قیمتی «مصالح ساختمانی»
عبدالجلال ایری، سخنگوی کمیسیون عمران، از جلسه مشترک مجلس با وزرای راه و صمت به منظور بررسی وضعیت قیمت گذاری مصالح ساختمانی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون عمران، با اشاره به نشست تخصصی کمیسیون عمران با مرکز پژوهش های مجلس، اظهار داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی را در دستور کار داشتیم تا برای ارتقای بار کیفی این قانون قدمی خوب برداریم.
ایری با اشاره به جلسه کمیته مسکن و شهرسازی امروز، عنوان کرد: برای تعیین تکلیف اراضی موجود در تصرف دولت یا سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل جلسه خواهیم داد.
سخنگوی کمیسیون عمران، هم‌چنین از نحوه نظارت بر عملکرد وزارت راه و شهرسازی خبر داد که در کمیسیون متبوعش بررسی خواهد شد، بیان کرد: روز ۳ شنبه از دو وزیر دعوت خواهیم کرد.
وی با اعلام اینکه مصالح ساختمانی اصلی ترین مورد در تعیین قیمت مسکن است، خاطر نشان کرد: وزرای راه و شهرسازی در راستای پاسخ گویی به سوالات نماینده ها به مجلس خواهند آمد و وزیر صمت نیز در مورد عرضه مصالح ساختمانی پاسخ‌گوی ما خواهد بود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ بهمن ۰۰
1355 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0