دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط

دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط

دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط ،  برگزار می گردد. در کشور پتانسیل بالایی در حوزه گیاهان دارویی وجود دارد

کد خبر: 001020002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ - ۱۰:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط ،  برگزار می گردد. در کشور پتانسیل بالایی در حوزه گیاهان دارویی وجود دارد

دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط

دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط
دومین ایده بازار گیاهان دارویی برگزار می‌ گردد
رئیس سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیان کرد: دومین ایده بازار در حوزه‌های صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط، برگزار می گردد.
کامران صفوی گفت: این رویداد با مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به ‌عنوان مشارکت کننده و حامی رویداد در تاریخ ۸ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می گردد.
صفوی با بیان اینکه در کشور پتانسیل بالایی در حوزه گیاهان دارویی وجود دارد، افزود: در استان اصفهان نیز مجموعه حوزه‌های فعال در این زمینه گسترده و حائز اهمیت است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با دارا بودن سرای نوآوری گیاهان دارویی و مرکز رشد تخصصی و شتاب دهنده گیاهان دارویی نقش فعال در این حوزه دارد.
وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ایده‌های نو در حوزه گیاهان دارویی اعلام کرد و گفت: رویکرد ایده‌ها بیشتر فناورانه و ارائه طرح ‌های نوین است.
رئیس سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، مخاطبان این ایده بازار را دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ‌ها و فناوران مراکز رشد و پارک‌های فناوری اعلام کرد و ادامه داد: صاحبان ایده در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست می ‌توانند با مراجعه به آدرس https://sanka.agrieng.org از مسیر ورود به سامانه‌ آموزش (لینک ثبت‌نام در رویداد و اخذ گواهی حضور برای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی) و یا آدرس https://lms.agrieng.org (لینک ثبت‌نام برای غیراعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی) نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.
صفوی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ایده‌ها تا اول بهمن‌ماه است، افزود: علاقه‌مندان می ‌توانند در چارچوب محورهای صنایع غذایی، گیاهان دارویی، باغبانی، دامپروری و رشته‌های مرتبط ایده‌های خود را ارسال کنند.
وی افزود: تقدیر از ایده‌های برتر، امکان استقرار در مراکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به همراه امکان دریافت هزینه نمونه سازی محصول تا سقف صد میلیون ریال از جمله مزایای ویژه برای ایده‌های برگزیده است.
رئیس سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: برگزیدگان با استقرار در مرکز رشد دانشگاه اصفهان امکان حضور در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد که اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می ‌گردد، را خواهند داشت.
صفوی، شتاب و تسهیل به منظور شناسایی افراد خلاق و نوآور، آشنایی با فناوری‌ های جدید و نوآورانه، هزینه بسیار پایین در مقایسه با تحقیق و توسعه، ریسک کم‌تر در مقایسه با تحقیق و توسعه و زمان بری کم‌تر در مقایسه با تحقیق و توسعه را از مزایای رویداد ایده بازار کشاورزی برای واحدهای تولیدی و خدماتی دانست و افزود: هم‌چنین مزایای رویداد ایده بازار کشاورزی برای نوآوران، فناوران و شرکت ‌های صاحب فناور شامل مواردی از جمله کاهش ریسک‌ تجاری‌سازی و دسترسی به بازار، کاهش زمان و هزینه در تیم‌سازی، شناسایی نیازها و چالش ‌های فناورانه صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی، دریافت جایزه و اعطای تسهیلات مالی و مشاوره است.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۰۰
328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0