حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس

حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس

حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس ، پی گیری می شود. تعامل و تبادل نظر بین نظام مهندسی ساختمان و مجموعه مدیریت شهری، به پیشرفت، عمران و توسعه طرحهای عمرانی در شهر منجر می‌ گردد

کد خبر: 000830003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ آبان ۰۰ - ۷:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس ، پی گیری می شود. تعامل و تبادل نظر بین نظام مهندسی ساختمان و مجموعه مدیریت شهری، به پیشرفت، عمران و توسعه طرحهای عمرانی در شهر منجر می‌ گردد

حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس

حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس
شهردار بندرعباس بیان کرد:
به دنبال حضور متخصصین در بخش انبوه سازی، گردشگری و تفریحی بندرعباس هستیم
شهردار بندرعباس اظهار داشت: تعامل و تبادل نظر بین نظام مهندسی ساختمان و مجموعه مدیریت شهری، به پیشرفت، عمران و توسعه طرحهای عمرانی در شهر منجر می‌ گردد.
مهدی نوبانی صبح امروز (سی ام آبان ماه) در دیدار با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان به همکاری مجموعه نظام مهندسی و شهرداری بندرعباس اشاره و بیان کرد: استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسین در سازمان نظام مهندسی میتواند به شهرداری بندرعباس در حوزه جذب سرمایه گذار کمک کند.
وی با عنوان اینکه به زودی فراخوان سرمایه گذاری در بخشهای مختلف رفاهی، تفریحی، گردشگری و… ارائه می گردد، ادامه داد: از آنجایی که نظام مهندسی متشکل از متخصصان و نخبگان است، لذا این متخصصان و نخبگان می توانند در بخشهای گردشگری، تفریحی، انبوه سازی و…به شهر کمک کنند.
وی عنوان کرد: استفاده از خرد جمعی، جزیی از برنامه های شهرداری است و برای داشتن شهری زیبا از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی ساختمان در این راستا بهره گرفته و امیدوار هستیم با همکاری و تعامل بین دو مجموعه در حوزه های منظر و زیبا سازی شهری، بتوانیم شهری زیبا و خوب برای شهروندان بسازیم.
نوبانی ادامه داد: با توجه به اقلیم آب و هوایی شهر بندرعباس، از همه اقوام ایرانی در این شهر زندگی می کنند و با زیبا ساختن شهر بندرعباس و فضای شهر، در راستای جذب گردشگر، به کسب و کار مردم و ساخت و ساز رونق می دهیم.
شهردار بندرعباس یاد آور شد: مجموعه نظام مهندسی ساختمان با رویکرد عدالت محوری مکانیزمی ایجاد کند تا از ظرفیت تمامی مهندسین در شهر بندرعباس استفاده گردد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۰۰
336 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0