رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد ، در دهدشت معرفی گردید. رییس دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت معرفی گردید

کد خبر: 000827011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ آبان ۰۰ - ۸:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد ، در دهدشت معرفی گردید. رییس دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت معرفی گردید

رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد

رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد
رییس دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت معرفی گردید.
رحیم دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت معرفی گردید.
در مراسمی در دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت با حضور کامران جهانبازی ریاست محترم سازمان و مهندس جهانگیر احسانی خزانه دار محترم سازمان برگزار و دوستی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی سازمان در دهدشت معارفه گردید.
جهانبازی ریاست محترم سازمان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای سعید دهش ابراز امیدواری کرد، دوره مسولیت مهندس دوستی همراه با هماهنگی هیات مدیره و هیات رییسه محترم سازمان و کسب رضایت حداکثری شهروندان فهیم شهر دهدشت باشد.
جهانبازی تصریح کرد: ارتقا جایگاه و اعتلای سازمان با ایجاد فضای تعامل و همکاری مبنی بر پاسخ‌گویی کارمندان سازمان نظام مهندسی با مهندسین و دفاتر نمایندگی در سطح استان یکی از اولویت های کاری هیات مدیره دوره نهم است.
وی هم‌چنین ادامه داد: تلاش می کنیم مشکلات مربوط به سیستم ارجاع را برطرف و جلسات هیات مدیره سازمان را نیز بصورت فصلی جهت ارتباط بهتر و آشنایی بیشتر با مشکلات دفاتر در دفاتر نمایندگی شهرستانها برگزار کنیم.
وی هم‌چنین بعد از بازدید از زمین نمایندگی دهدشت، بیان کرد: تلاش خود را در جهت احداث و تکمیل ساختمانی در خور شان و جایگاه سازمان نظام مهندسی در شهر دهدشت با رعایت اصول کامل مقررات ملی ساختمان به کار خواهیم بست.
منبع: سازمان ‌نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۰۰
396 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0