ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا

ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا

ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا ، سامانه گاز سینا با هشت زير فرآيند مجزا بصورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر، در اختیار مجريان گاز  و مهندسين ناظر  قرار گرفت

کد خبر: 000814004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ آبان ۰۰ - ۱:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا ، سامانه گاز سینا با هشت زير فرآيند مجزا بصورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر، در اختیار مجريان گاز  و مهندسين ناظر  قرار گرفت

ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا

ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا
ثبت و تشكيل موفقيت آميز بيش از هزار و پانصد پرونده گاز در سامانه سينا/ تجمیع فرآیندهای پنجاه و چهار گانه سازمان در سامانه سینا
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: سامانه گاز سینا با هشت زير فرآيند مجزا بصورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر، در اختیار مجريان گاز  و مهندسين ناظر  قرار گرفت.
علي اصغر زحمتكش، رئيس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان اینکه سامانه سینا بر مبنای BPMS پایه گذاری شده و سبب یکپارچگی و هماهنگی امور سازمان می گردد، ادامه داد: این سامانه محدود به سطح خاصی از مدیران نمی گردد و میتوان برای سطوح مختلف مدیریتی داشبوردها و سطح دسترسیهای مختلف تعریف کرد.
وی با عکس اینکه سامانه سینا در افزایش بهره وری، رضایت کاربران(مهندسین) و سیاست گذاریهای آینده تاثیرگذار است، اظهار داشت: دلیل عملیاتی کردن و استفاده از سامانه سینا تجمیع فرایندهای پنجاه و چهار گانه سازمان است که در حال حاضر در سامانه هایی جداگانه ارائه می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: پیاده سازی برخی از فرایندها و درخواستهای جدید به دلیل تعدد اصلاحات و منسوخ شدن زبان نرم افزار گاز قبلی و هزینه های بالا امکان پذیر نبود اما این سامانه کمک می کند تا فرایندها و درخواستهای جدید با صرف زمان کوتاهتری با بیشترین قابلیت فنی پیاده سازی گردد.
زحمتکش، مزیتهای دیگر سامانه سینا گاز را زمینه سازی برای شفاف سازی بیشتر در فرایندها و گزارشات و عدم مغایرت اطلاعات بین بخشی در سازمان عنوان کرد.
وی گفت: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگانهای دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.
در پایان، زحمتکش از همكاری، همراهی و سعه صدر اداره كل راه و شهرسازی، استانداری، اتحاديه تاسيسات مكانيكی ساختمان و تمامی ذي نفعان جهت اجرايی شدن سامانه سينای گاز تقدير و تشكر كرد.
قابل ذكر است جهت اجرايی شدن بخش گاز در سامانه سينا بيش از پانصد و سی و یک هزار پرونده از سال ۱۳۸۲ تا كنون و ۲۸۵۰۰دپرونده جاری بهمراه كليه نقشه ها و فايلها و كليه ديتا به سامانه سينا انتقال يافت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۰۰
1213 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0