ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان

ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان

ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان ، براي ساخت و ساز مسكن و ارتقا كيفيت ساخت، بسيار موثر است و بايد از اين ظرفيت در استان خوزستان بيش از پيش استفاده شود

کد خبر: 000704007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۰۰ - ۸:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان ، براي ساخت و ساز مسكن و ارتقا كيفيت ساخت، بسيار موثر است و بايد از اين ظرفيت در استان خوزستان بيش از پيش استفاده شود

ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان

ضرورت استفاده بيشتر از ظرفيت مجريان ذي ‌صلاح در استان خوزستان
مديركل راه و شهرسازي خوزستان بیان کرد: بايد تلاش كرد از ظرفيت و توان مجريان ذي صلاح در خوزستان بيشتر استفاده گردد.
رضا رضايي بیان داشت: استفاده از مجريان ذيصلاح براي ساخت و ساز مسكن و ارتقا كيفيت ساخت، بسيار موثر است و بايد از اين ظرفيت در استان خوزستان بيش از پيش استفاده شود.
رضایی تصریح کرد: براي افزايش و ارتقا عملكرد مجريان ذي صلاح، دستگاههاي ناظر مثل راه و شهرسازي، دفتر فني استانداري، شهرداري و نظام مهندسي ساختمان بايد به خوبي وظيفه نظارتي خود را اجرايي كنند.
وی افزود: در حال حاضر از مجريان ذي صلاح براي اسكله و سازه ساختمانهاي هشت طبقه و بيشتر در خوزستان استفاده مي شود اما بايد تلاش كرد تا از ظرفيت و توان مجريان ذيصلاح، بيشتر استفاده شود تا شاهد ساخت ساختمان هايي فني و با كيفيت بالا باشيم.
مديركل راه و شهرسازي خوزستان ادامه داد: استفاده از مجريان ذيصلاح در پروژه هاي ساخت ساختمان، سازنده آن ساختمان و مرجع پاسخگوي اجراي ساختمان را مشخص ميكند و پروژه هايي كه مجري ذيصلاح ندارند، براي مشخص شدن پيشينه ساخت آن ساختمان، مشكلات متعددي وجود دارد و هر شخصي مسئول يك بخش است.
مديركل راه و شهرسازي خوزستان عنوان کرد: گام به گام در حال برنامه ريزي هستيم تا از توان و ظرفيت اين مجريان در خوزستان بيشتر استفاده شود. بايد از آنها در پروژه هاي بيشتري بهره گرفت تا علاوه بر ارتقا كيفيت ساخت، شاهد افزايش عمر و ساختار فني ساختمانها باشيم.
وی گفت: در برنامه داريم از مجريان ذيصلاح براي ساختمانهاي هفت طبقه به بالا استفاده گردد. هم چنين به دنبال آن هستيم تا در پروژه هايي كه نياز به گودبرداري وجود دارد، از ظرفيت اين مجريان و توان آن ها استفاده گردد.
منبع: خوزنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مهر ۰۰
428 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0