نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی ، برگزار شد. با تشکیل جلسات مشترک مستمر و منظم در سال‌جاری شاهد ادامه تحولات در نظام مهندسی باشیم

کد خبر: 000314013 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ - ۷:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی ، برگزار شد. با تشکیل جلسات مشترک مستمر و منظم در سال‌جاری شاهد ادامه تحولات در نظام مهندسی باشیم

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی

نشست مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با معاون وزیر راه و شهرسازی
برگزاری انتخابات پرشور نظام مهندسی؛ موضوع نشست خرم با محمودزاده
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در نشست مشترک با معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار تشکیل جلسات کارشناسی هفتگی بین مدیران این سازمان و معاونت مسکن و ساختمان وزارت‌خانه گردید.
احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تشکر و قدردانی از پشتیبانی‌، همکاری، همراهی و همدلی‌ محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با این سازمان در طول یک سال گذشته، گفت: باوجود محدودیت‌ های کرونایی در سراسر کشور، خدمات قابل توجهی را شاهد هستیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ابراز امیدواری کرد با تشکیل جلسات مشترک مستمر و منظم در سال‌جاری شاهد ادامه تحولات در نظام مهندسی باشیم، ضمن اینکه باید از تمام ظرفیت‌های سازمان و وزارت‌خانه برای ارتقای جایگاه نظام مهندسی به‌کار گیریم.
محمودزاده، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این نشست مشترک که در محل وزارت‌خانه برگزار گردید، با اشاره به موضوعات اساسی بخش مسکن، تصریح کرد: در مورد نظام مهندسی اقدامات زیادی انجام شده است.
محمودزاده با توجه به اهمیت صلاحیت و جایگاه حوزه مهندسی، اظهار داشت: برای استیفای حقوق مهندسان ایفای نقش می‌ کنیم.
وی، موضوع اهتمام در الکترونیکی کردن انتخابات پیش روی نظام مهندسی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: ما الان پروژه‌های بزرگی مثل اقدام ملی مسکن و اسکان موقت را از طریق الکترونیکی و پیاده سازی سامانه‌هایی اجرا کردیم.
محمودزاده افزود: در این مورد، با توجه به امکان اینکه برای مشارکت در انتخابات الکترونیکی هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها هر عضو با شماره موبایل ثبت شده خودش امکان رای خواهد داشت، فساد در انتخابات نظام مهندسی کاهش می‌یابد.
وی با اشاره به موضوع تبلیغات و اطلاع رسانی برای افزایش مشارکت در انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، خواستار توجه به این موضوع شد و ابراز امیدواری کرد با این روش، مهندسان فرصت رای دادن عالمانه خواهند داشت.
محمودزاده هم‌چنین با اشاره به انگیزه و انرژی زیاد خرم و مرحوم ترکان (رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان) و برخی دیگر دلسوزان برای مسائل حوزه نظام مهندسی، موضوع دعوت به مشارکت اعضای باسابقه و پیشکسوت سازمان در کاندیداتوری برای هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها را مطرح کرد.
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین اقدام پیش روی نظام مهندسی را انتخابات هیات مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها دانست و افزود: باید درصد مشارکت در این انتخابات را به بالای سی تا پنجاه درصد برسانیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۰۰
966 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0