سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان

سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان

سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان،افتتاح شد. تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می ‌دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کنند

کد خبر: 000314010 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ - ۶:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان ، افتتاح شد. تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می ‌دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کنند

سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان

سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان

افتتاح سامانه تیکت در استان همدان
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان از افتتاح سامانه تیکت با هدف ارتباط غیر حضوری و مستقیم مراجعین و مهندسین با سایر واحدهای سازمان خبر داد.
تیکت سرویسی غیر حضوری است که به مهندسین و مالکین این امکان را می ‌دهد که پرسش خود را با کلیه واحدهای سازمان مطرح کرده و پس از بررسی، پاسخ خود را نیز از واحد مربوطه با کد پی گیری داده شده دریافت می کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۰۰
534 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0