جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان

جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان

جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان ، و سایر سامانه ‌های خدمت‌رسان با حضور ریاست سازمان استان تهران و معاونین و مدیران ارشد برگزار گردید

کد خبر: 000314004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ خرداد ۰۰ - ۶:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان ، و سایر سامانه ‌های خدمت‌رسان با حضور ریاست سازمان استان تهران و معاونین و مدیران ارشد برگزار گردید

جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان

جلسه حرکت هماهنگ به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان
برگزاری نشست «حرکت هماهنگ»؛ علیرضا میرجعفری: ارتقای خدمت‌رسانی به اعضا اولویت نخست سازمان است
جلسه «حرکت هماهنگ» به منظور بررسی و حل مشکلات مرتبط با سامانه ‌های جامع سازمان و سایر سامانه ‌های خدمت‌رسان با حضور ریاست سازمان و معاونین و مدیران ارشد برگزار گردید. این جلسات به‌ صورت هفتگی و برای تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی هر چه بهتر در قالب سامانه‌های برخط به اعضای محترم سازمان از دی ماه سال گذشته به صورت مستمر و منظم در حال انجام است.
سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان تهران در این نشست با تأکید بر این‌ که گسترش سامانه‌های برخط در این شرایط ضروری است، تصریح کرد: به ویژه در این شرایط وقتی شیوع ویروس منحوس کرونا عملاً جان همه شهروندان و اعضای گران‌قدر سازمان را به خطر انداخته است. اگرچه حتی اگر همه‌گیری بیماری هم وجود نداشت، مراعات وقت گران‌بهای اعضای سازمان نظام‌مهندسی ضرورت خدمت‌رسانی برخط را ایجاب می ‌کرد.
میرجعفری با تأکید بر اینکه هیچ اولویتی بالاتر از ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه شریف مهندسی نیست، ادامه داد: همه باید در راستای گسترش خدمات رسانی تلاش کنند. برگزاری سلسله نشست‌‌ های «حرکت هماهنگ» از همان روز نخست برای همین هدف شکل گرفت. هماهنگی و هم‌اندیشی همه ارکان سازمان بویژه معاونت خدمات مهندسی و معاونت توسعه سرمایه با معاونت برنامه‌ریزی و سیستم‌ ها می‌ تواند به ارتقای هرچه بیشتر سامانه ‌های برخط سازمان کمک کند.
در ادامه این نشست مهم‌ ترین چالش ‌ها و اشکالات موجود در سامانه‌های برخط سازمان که بیشتر از همه مورد انتقاد جامعه مهندسی بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سید علیرضا میرجعفری در خاتمه بر لزوم حل‌وفصل هرچه سریع ‌تر این موارد و ارتقای خدمات رسانی در راستای افزایش رضایت‌مندی اعضا تأکید کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ خرداد ۰۰
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0