تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد

تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد

تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد ، اتخاذ شد. کمیته اجرایی مشترک کارشناسی بین دو سازمان تشکیل گردد

کد خبر: 000313005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ خرداد ۰۰ - ۹:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد ، اتخاذ شد. کمیته اجرایی مشترک کارشناسی بین دو سازمان تشکیل گردد

تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد

تصمیمات جلسه مشترک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس سازمان استاندارد
در نشست مشترک احمد خرم و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تصمیماتی اتخاذ گردید
احمد خرم و دکتر غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نشست مشترکی برگزار کردند.
خرم در این نشست مشترک، ضمن تبریک به دکتر شریعتی بابت انتصاب به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، برای او در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.
وی در عین حال اظهار داشت: ما نقاط مشترک زیادی برای همکاری داریم که در قوانین و مقررات ملی و کنترل ساختمان تعریف شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، پیشنهاد کرد کمیته اجرایی مشترک کارشناسی بین دو سازمان تشکیل گردد تا ضمن احصای مسائل و مشکلات موجود، به موضوعاتی رسیدگی کند که خروجی آن، استفاده از مصالح، تجهیزات استاندارد و هم‌چنین استانداردسازی ساخت و ساز در سراسر کشور باشد، ضمن اینکه با رعایت کیفیت مصالح، میانگین عمر مفید ساختمان‌ها افزایش چشم‌گیری خواهد یافت.
وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل این کمیته مشترک و راه‌اندازی کارگروه‌های ذیربط، ضمن احصای مسائل و مشکلات، در جلسه مدیریتی کلان مسائل مربوطه بصورت تفاهم نامه به استان‌ ها پی‌گیری و در نهایت ابلاغ گردد.
در همین حال، غلام‌رضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن استقبال از تشکیل کمیته و کارگروه ‌های مشترک، برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی اعلام کرد.
خرم، اهمیت مقوله رعایت استاندارد و کیفیت در مصالح و تجهیزات را مورد اشاره قرار داد و در ادامه خواستار اجرایی شدن شناسنامه فنی ملکی و مدیریت و نگه‌داری ساختمان ‌ها که افزایش عمر و کیفیت ساختمان‌ها را در پی خواهد داشت، شد.
در این جلسه مشترک، مسلم بیات، معاون سازمان ملی استاندارد ایران، مهرداد تقی زاده رئیس ستاد اجرای مبحث ۲۲ و کمیل صرامی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی نیز حاضر بودند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۰۰
584 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0