نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی

نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی

نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی ، «حضوری-مجازی» برگزار گردید. تصمیمات گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی اتخاذ گردید

کد خبر: 000313004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ خرداد ۰۰ - ۹:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی ، «حضوری-مجازی» برگزار گردید. تصمیمات گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی اتخاذ گردید

نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی

نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی
تصمیمات گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی
نشست گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی با حضور اعضا به صورت ترکیبی «حضوری-مجازی» برگزار گردید.
در جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی ضمن گرامی‌داشت فقدان بزرگان و پیشکسوتان جامعه مهندسی، ترکان و رمضانیان پور، یاد و خاطره همکار گرامی، امیر جعفر پور را گرامی داشتند.
در این جلسه در مورد مکاتبات صورت گرفته با گروه تخصصی و تهیه پاسخ از جمله موضوع مدل‌سازی اطلاعات ساختمان(BIM) بحث و اقدام گردید.
هم‌چنین رییس گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی در مورد شرکت در جلسات کمیته فنی شورای تدوین مقررات ملی و اقدامات صورت گرفته، گزارشی را به اعضا ارایه کرد.
موضوع دیگری که در این جلسه بصورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، نحوه برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ایمنی و طراحی هندسی دسترسی های اختصاصی ( موضوع تفاهم نامه با سازمان راهداری) اعضای دارای پروانه در رشته ترافیک و انتخاب اساتید این دوره بود.
بر همین اساس، مقرر گردید با توجه به برگزاری اولین دوره در استان تهران با همکاری واحد آموزش شورای مرکزی، دیگر استان‌ها نیز در جلسه آتی از نتایج اقدامات صورت گرفته گروه تخصصی را مطلع کنند تا با یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگ در سطح همه استان‌ها بتوان این تفاهم نامه را با کمک اساتید همه استانها و با شیوه ای یکسان اجرایی کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۰۰
437 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0