نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰ نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰

نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰

نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰ ، با حضور تمامی اعضا و دبیران اجرایی شورای مرکزی به صورت ترکیبی «حضوری-مجازی» برگزار گردید

کد خبر: 000312003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۰۰ - ۱۰:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰ ، با حضور تمامی اعضا و دبیران اجرایی شورای مرکزی به صورت ترکیبی «حضوری-مجازی» برگزار گردید

نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰

نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰
نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰ با حضور تمامی اعضا و دبیران اجرایی شورای مرکزی به صورت ترکیبی «حضوری-مجازی» در روز سه شنبه، چهارم خرداد ماه جاری برگزار گردید.
جمال قناعت در ابتدای نخستین جلسه کمیسیون حقوقی و لوایح شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰، گزارشی از عملکرد این کمیسیون در سال نود و نه را ارایه کرد و سپس جهت حصول سازمانی پویا و کارآمدتر خواستار تحکیم و تقویت جایگاه این کمیسیون شد.
در همین حال، مهدی شایان دبیر اجرایی هیئت رئیسه ضمن تاکید بر نقش خطیر و تاثیر این کمیسیون بر راهبری سازمان نظام مهندسی ساختمان خواستار حل برخی مسائل بین کمیسیونی از طریق جلسات مشترک این کمیسیون و دیگر کمیسیونها شد.
در این جلسه در مورد مسائل روز سازمان بحث و تبادل نظر انجام گرفت و سپس برنامه زمانی و زمانبندی تشکیل جلسات در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ مشخص و معین گردید.
در خاتمه جلسه بررسی اصلاح قانون نظام مهندسی توسط اعضای کمیسیون ادامه یافت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۰۰
442 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0