وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد ، با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهردار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد

کد خبر: 000210008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد ، با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهردار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد

وبینار پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس نظام ‌مهندسی ساختمان یزد
برگزاری نشست وبیناری پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان یزد
نشست وبیناری پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با حضور معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شهردار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
در این جلسه بر ضرورت تسهیل و تسریع در فرآیند صدور پروانه های ساختمانی و دسترسی شهروندان به اطلاعات ملک، بدون حضور در شهرداری و نظام مهندسی تأکید گردید.
در این نشست اتصال سامانه های شهرداری به اطلاعات نظام مهندسی و دفاتر مهندسی بمنظور دسترسی شهروندان به این اطلاعات، بدون مراجعه به شهرداری و نظام مهندسی مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.
هم‌چنین احصاء آمار ساخت و سازهای ارسال شده به کمیسیون های ماده صد در سال های نود و هشت و نود و نه، مختلف و بررسی، تجزیه و تحلیل آنها و برنامه ریزی و تصمیم گیری متناسب با آن، از جمله مصوبات این نشست بود.
قابل ذکر است در این جلسه روش های پیشنهادی تسریع در صدور پروانه ساخت بررسی و پیشنهاد گردید، همراه با نقشه معماری و تعیین طراح و ناظرساختمانی پروانه ساخت جهت ساختمان صادر گردد و نقشه های سازه، تاسیسات برق و مکانیکی مطابق با گروه ساختمانی در یک زمان تعریف شده به شهرداری ارسال گردد.
هم‌چنین مقرر گردید، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این زمینه بررسی های بیشتر را انجام اده و در جلسات آتی ارائه نمایند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۰۰
1187 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0