تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی

تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی

تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی ، به مناسبت روز جهانی زمین پاک صورت گرفت. با اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم

کد خبر: 000205003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی ، به مناسبت روز جهانی زمین پاک صورت گرفت. با اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم

تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی

تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و سازمان نظام مهندسی
به مناسبت روز جهانی زمین پاک؛
تقدیر از نمایندگان سه سازمان محیط زیست،صمت و نظام مهندسی
به مناسبت روزجهانی زمین پاک، جلسه هماهنگی پیشبرد قانون هوای پاک در سال ۱۴۰۰ با حضور رییس و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاون و نمایندگان اداره کل محیط زیست و نماینده سازمان صمت که در اجرای تبصره یک ماده شانزده قانون هوای پاک نقش داشتند در سالن جلسات سازمان با رعایت پروتکهای بهداشتی برگزار شد.
محمدرضا خلف باغ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ضمن تبریک روز جهانی زمین پاک و تشکر از حسن همراهی مدیر کل محیط زیست یزد و صمت استان، رضایت‌مندی خود را از اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون هوای پاک اعلام کرد و افزود: با همکاری و همبستگی یک‌دیگر توانستیم فعالیتها در این راستا را از اواخر سال نود و هشت، شروع و در سال ۹۹ به اوج برسانیم.
وی ادامه داد: با اجرای این قانون توانستیم هم به صنایع و هم به پاکی هوای شهر کمک کنیم.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی افزود: در طول این یکسال جهت بررسی و نظارت برای داشتن واحد hse در صنایع توسط نمایندگان بازدیدهایی از صنایع گوناگون به عمل آمد و جهت راه اندازی و به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست در صنایع مکاتباتی با صنایع صورت گرفت.
وی افزود: در سال نود و نه از بیش از شصت نفر از کارشناسان محیط زیست مصاحبه به عمل آمد و بیش از بیست نفر از کارشناسان با گذراندن کلاس های توجیهی در صنایع مستقر شدند.
خلف باغی در پایان اظهاراتش ابراز امیدواری کرد با همکاری و برنامه منسجم تر بتوانیم در سال ۱۴۰۰، کارشناسان بیشتری را جهت کمک به رفع مشکلات زیست محیطی صنایع و جلوگیری از آلودگی ها معرفی کنیم.
در ادامه معاون اداره کل محیط زیست استان یزد نیز به ایراد سخن پرداخت و افزود: زمانی که کارها با برنامه ریزی و پایه ای صورت گیرد آیندگان ما نیز میتوانند ادامه مسیر دهند و مسلما اقداماتی که با همدلی و نیت خیر صورت گیرد پایدار خواهد بود.
محمدرضاکوچک زاده گفت: شروع هر کاری با فراز و نشیب هایی روبرو است و در ابتداایراداتی خواهد داشت که در طول مسیر و کسب تجربه برطرف خواهد شد.
وی در خاتمه اظهاراتش از پی‌گیری ها و اقدامات سازمان در راستای اجرایی شدن این قانون و هم‌چنین زحمات نمایندگان سه سازمان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه افراد حاضر در نشست، نظرات خود را در راستای پیشبرد این قانون در سال ۱۴۰۰ ارایه کردند.
در خاتمه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات نمایندگان این سه سازمان تقدیر و تشکر شد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۰۰
888 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0