بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت

بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت

بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت ، صورت گرفت. يكي از حوادث دلخراشي كه درسهاي بسياری براي مهندسان دارد، زلزله است

کد خبر: 000128002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ فروردین ۰۰ - ۹:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین – مرجع اخبار نظام مهندسی ساختمان، بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت ، صورت گرفت. يكي از حوادث دلخراشي كه درسهاي بسياری براي مهندسان دارد، زلزله است

بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت

بازديد مدیران و کارشناسان نظام مهندسی یزد از شهرستان زلزله زده سی سخت
نمايندگان كميسيونهاي تخصصي و موضوعي و مديران سازمان ضمن هماهنگي انجام شده با مسئولان محلی، از مناطق زلزله زده سی سخت از توابع استان كهگيلويه و بوير احمد بازدید نمودند.
يكي از حوادث دلخراشي كه درسهاي بسياری براي مهندسان دارد، زلزله است.
بدنبال وقوع زلزله ۳/۵ ريشتري در شامگاه بیست و نهم بهمن ماه سال گذشته در شهرستان سي سخت استان كهگيلويه و بوير احمد، ۸ نفر از نمايندگان كميسيونهاي تخصصي و موضوعي و مديران سازمان پس از هماهنگي با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان كهگيلويه و بوير احمد و كميته مديريت بحران شهرستان سي سخت روز هجدهم فروردین به آن شهرستان اعزام شدند.
در اين ماموریت ۲ روزه مهندسان ضمن بازديد از ساختمانهاي آسيب ديده به همراه نماينده نظام مهندسي شهرستان به تهيه گزارش تصويري و مشاوره با مالكان بناهاي آسيب ديده و بازديد از دفتر موقت خدمات طراحي و نظارت سازمان نظام مهندسي در محل حادثه پرداختند.
هم چنين طي ‌جلسه اي با اعضاي هيئت مديره نظام مهندسي آن استان در محل دفتر مركزي در شهر ياسوج، بحث و تبادل نظر در مورد ابعاد حادثه و نحوه مديريت بحران از لحظات اوليه حادثه انجام گرفت.
در اين نشست، پيشنهاد شد كه در جلسات غير حضوري و مشترك هر يك از كميسيونهاي تخصصي سازمانهای نظام مهندسي يزد و كهگيلويه و بوير احمد به صورت مجازي ابعاد تخصصي حادثه مورد واكاوي قرار گيرد.
به گفته نوري مسئول دبيرخانه مشترك كميسيون هاي تخصصي گزارش فني مصور كامل اين بازديد تا ۱ ماه آينده آماده و جهت بهره برداري مهندسان در شماره جديد مجله گنجينه چاپ خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ فروردین ۰۰
429 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0