اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1400 اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1400

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1400 ، با حضور اکثریت اعضا و به صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید

کد خبر: 000118007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰۰ - ۷:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ ، با حضور اکثریت اعضا و به صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال 1400
برگزاری اولین نشست شورای مرکزی در سال ۱۴۰۰
اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ برگزار گردید.
دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای مرکزی عصر ۳ شنبه، ۱۷ فروردین ماه با حضور اکثریت اعضا و به صورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
این جلسه بعد از تلاوت آیاتی از قران مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، و هم‌چنین گرامی‌داشت یاد و خاطر درگذشتگان جامعه مهندسان کشور که در سال گذشته بر اثر بیماری کرونا به دیدار حق شتافتند، شروع گردید.
اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ در ادامه پس استماع نظرات سخنرانان پیش از دستور، از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه وارد دستور کار جلسه شد و ۴ موضوع مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
در همین حال، «بررسی و تصویب نظام نامه سنجش پایان دوره ها»،«بحث و بررسی درخصوص تبصره ماده دهم آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون»،«ارائه پیشنهاد در مورد دستور جلسات شورای مرکزی» و «بررسی و تصویب فرایند اجرایی نامه شماره ۱۷۰۸۷۲/۴۰۰ وزارت راه و شهرسازی» ( موضوع بررسی بودجه و تراز استانها )؛ چهار دستور کار این جلسه بودند.
در ادامه نشست، احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با تبریک سال جدید به اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۰ سال همدلی، همفکری، هماهنگی و همکاری و سال رسیدن به مسائل مثبت و خدمت بیشتر به مردم و جامعه مهندسی کشور باشد.
خرم گفت: سال پر مشغله و حساسی پیش رو داریم که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد بود.
اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۰ که از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آغاز شده بود، در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به کار خود پایان داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ فروردین ۰۰
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0