موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی

موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی

موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی ، اصلاح امور اداری سازمان در هیئت مدیره جدید پی گیری می شود

کد خبر: 000118006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰۰ - ۷:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی ، اصلاح امور اداری سازمان در هیئت مدیره جدید پی گیری می شود

موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی

موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی
موفقیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در کنترل برخی تخلفات ساختمانی/ پی‌گیری اصلاح امور اداری سازمان در هیئت مدیره جدید
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با ابراز خرسندی از اقداماتی که در کمیته پیش گیری از تخلفات ساختمانی با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد صورت گرفته است، بیان کرد: این سازمان توانسته تا حد زیادی تخلفات را کنترل و آمار ساخت و سازهای دارای پروانه را افزایش دهد اما هنوز این حوزه نیازمند اقدامات مناسب‌تری است.
محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در یک گفتگوی اختصاصی از فعالیت شفاف و رو به رشد سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ابراز خوشنودی کرد.
به گفته محسن صادقیان آنچه مهم است این که طی سال‌های گذشته بویژه در دوره اخیر با گسترش شهرها، افزایش تقاضای ساخت و ساز و روند رو به رشد تعداد اعضا و متقاضیان عضویت در سازمان، زمینه‌های آموزش و توانمندسازی اعضا و ارائه خدمات رفاهی به مهندسان فراهم آمده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: زمانی می‌توان شاهد استقبال بیشتر مردم از سازمان و خدمات آن بود که در کوتاهترین زمان ممکن به نیازهای شان پاسخ داده شود.
وی با ابراز خرسندی از اقداماتی که در کمیته پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد صورت گرفته است، بیان کرد: این سازمان توانسته تا حد زیادی تخلفات را کنترل و آمار ساخت و سازهای دارای پروانه را افزایش دهد اما هنوز این حوزه نیازمند اقدامات مناسب‌تری است.
صادقیان با تاکید بر لزوم اصلاح قوانینی از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها، برخی قوانین نظام مهندسی ساختمان و اصلاح ضوابط طرحهای جامع و تفصیلی شهرها، گفت: کاهش تخلفات ساخت و ساز با کوتاه کردن بروکراسی اداری و تسهیل در روند صدور پروانه، ایجاد تعامل قوی تر بین شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی همراه با برخورد قاطعانه با خلاف سازیها میسر است و خوشبختانه سازمان نظام مهندسی ساختمان با راه اندازی وب سرویسهای لازم گام‌های خوبی برداشته است.
صادقیان در خاتمه ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد فعالیت های نظام مهندسی ساختمان بدون توقف و با سرعت بیشتر جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ادامه یابد.
کتابچه ارمغان تغییر چهار با هدف اصلاح امور اداری سازمان گرداوری گردید
ارمغان تغییر چهار با رویکرد ارائه استراتژی ها و اهم اقدامات انجام شده در دوره هشتم هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد منتشر گردید.
هیئت مدیره دوره هشتم با اهداف اصلاح امور اداری سازمان، تقویت مسائل و امور رفاهی اعضا، انجام تمهیدات و رویکرد قانونی برای بهبود کیفیت ساخت و سازها، ارائه خدمات مهندسی با کارایی و اثربخشی بیشتر، رضایت‌مندی اعضاء و مردم، ارتقاء دانش فنی و کیفیت کار شاغلان در صنعت ساختمان آغاز به کار کرد.
در این راستا واحد برنامه ریزی سازمان مجموعه ای از استراتژیها، سیاستها، ارزشها و اهداف کلان هیئت مدیره دوره هشتم که شامل مجموعه فعالیت و برنامه ها و پروژه های اجرایی که عملیاتی شده است، را در قالب کتابچه ارمغان تغییر چهار تدوین کرده است.
امید است اعضای محترم سازمان ضمن مطالعه این مجموعه، ما را از نقطه نظرات و پیشنهادات خود بهره مند کنند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ فروردین ۰۰
369 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0