آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج

آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج

آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج ، شوع گردید. بلوار نظام مهندسی یکی از بلوارهای سطح شهر است که در سال نود و چهار به بهره‌برداری رسید

کد خبر: 000114002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ فروردین ۰۰ - ۸:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج ، شوع گردید. بلوار نظام مهندسی یکی از بلوارهای سطح شهر است که در سال نود و چهار به بهره‌برداری رسید

آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج

آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: احداث چهار هزار پانصد متر مربع فضای سبز در حاشیه بلوار نظام مهندسی سنندج شروع گردید.
فواد کریمی بیان داشت: عملیات احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی آغاز گردید.
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج ادامه داد: بلوار نظام مهندسی یکی از بلوارهای سطح شهر است که در سال نود و چهار به بهره‌برداری رسید.
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: سال گذشته و در راستای ساماندهی بلوارهای سطح منطقه عملیات ساماندهی و احداث فضای سبز در بلوار ساحلی و بلوار انتظام انجام گردید.
کریمی گفت: بلوار نظام مهندسی هم یکی دیگر از بلوارهای سطح منطقه است که عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج، از آغاز عملیات احداث چهار هزار و پانصد مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج خبر داد و افزود: طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن سی و شش متر است.
کریمی ادامه داد: در راستای احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی تا کنون عملیاتی نظیر جدول گذاری، خاکریزی، نصب روشنایی، نصب ست بازی و عملیات هدایت آبهای سطحی این بلوار انجام شده است.
وی با عنوان اینکه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در چندین فاز اجرا خواهد شد، افزود: امیدوار هستیم با احداث فضای سبز بویژه در حاشیه بلوارها و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر بتوانیم زمینه رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ فروردین ۰۰
838 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0