روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی

روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی

روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی ،و حمایت از سرمایه گذاری، خواسته رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بود

کد خبر: 990109020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ اسفند ۹۸ - ۱۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی ،و حمایت از سرمایه گذاری، خواسته رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بود

روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی

روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی و حمایت از سرمایه گذاری را خواستار گردید.

محمدرضا خلف باغی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در نامه ای مکتوب به استاندار یزد، از افزایش چشم گیر روند تولیدی و صدور مجوزها خبر داد.

خلف باغی، هدف از این مکاتبه را روند تسهیل در رفع موانع کسب و کار در حوزه وظایف سازمان نظام مهندسی و حمایت از سرمایه گذاری دانست.

وی در این نامه نوشت: با هدف بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید و با پی‌گیری های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، منجر به حذف استعلامات و اصلاح ضوابط و مقررات مربوطه شد و با اجرای این امر افزایش قابل توجهی در روند تولید و صدور مجوزها در بخش کشاورزی را شاهد بودیم.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، به افزایش صدور پروانه استان یزد نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعنوان مثال، تعداد صدور پروانه تأسیس گلخانه سبزی و صیفی ۲/۳ برابر، سطح زیر کشت پروانه تأسیس صادره ۲/۶ برابر، تعداد صدور پروانه بهره برداری گلخانه سبزی و صیفی ۱/۸برابر و سطح زیرکشت پروانه بهره برداری صادره نیز ۱/۹ برابر افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی در خاتمه نوشت: با توجه به ابلاغ نامه شماره ۲۱۵۲۹۲ مورخ ۹۸/۱۱/۰۱ هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در مورد جلوگیری از اخذ استعلامهای تکراری و مجدد از متقاضیان و پذیرش طرح توجیهی تهیه شده مورد تایید این سازمان توسط بانکهای عامل، امید است با پی‌گیری‌های سازمان شاهد تحقق اهداف، تسریع و رفع موانع کسب و کار بیش از پیش باشیم.

قابل ذکر است: رییس سازمان مرکزی ضمن تشکر و قدردانی از مهندس خلف باغی و همکاران استانی، این مکاتبه را اقدامی ارزشمند در راستای تحقق سیاست‌های سازمان دانست.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۸
456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0