پایان گردهمایی، شروع نمایشگاه گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی

پایان گردهمایی، شروع نمایشگاه

گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی روز دوم خود را با برگزاری ۲ پنل تخصصی ادامه داد. این ۲ پنل شامل بررسی نحوه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر الکتریکی و نحوه بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی در سیستمهای حرارتی بود. ۲ پنل مدیریتی نیز در این روز برگزار گردید که بر بحث آئین نامه بهینه سازی اجرائی مصرف انرژی در ساختمانها تمرکز داشت. همچنین ۲ پنل که شاکله علمی داشته در زمینه های انرژی و پوسته خارجی ساختمانها و سیستمهای بازفت و بهره وری مؤثر آب و انتخاب سیستمهای تبخیری و تبریدی بود. همچنین پنل دیگری با موضوع بازنگری مقررات ملی ساختمان با هدایت نمایندگان وزارت راه و شهرسازی روز ۵ شنبه برگزار شد.

کد خبر: 971029003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ دی ۹۷ - ۸:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گردهمایی ملی ساختمان پایدار و انرژی روز دوم خود را با برگزاری ۲ پنل تخصصی ادامه داد. این ۲ پنل شامل بررسی نحوه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر الکتریکی و نحوه بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی در سیستمهای حرارتی بود. ۲ پنل مدیریتی نیز در این روز برگزار گردید که بر بحث آئین نامه بهینه سازی اجرائی مصرف انرژی در ساختمانها تمرکز داشت. همچنین ۲ پنل که شاکله علمی داشته در زمینه های انرژی و پوسته خارجی ساختمانها و سیستمهای بازفت و بهره وری مؤثر آب و انتخاب سیستمهای تبخیری و تبریدی بود. همچنین پنل دیگری با موضوع بازنگری مقررات ملی ساختمان با هدایت نمایندگان وزارت راه و شهرسازی روز ۵ شنبه برگزار شد.

پایان گردهمایی، شروع نمایشگاه

پایان گردهمایی، شروع نمایشگاه

پایان گردهمایی، شروع  نمایشگاه

آیین اختتامیه این گردهمایی عصر روز ۵شنبه بیست و هفتم دی ماه برگزار گردید و رجبی _ ریاست شورای مرکزی، جمالی نژاد _ معاون عمرانی و امور شهرداری های وزارت کشور و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان در زمینه دستیابی به راههای استفاده بهینه از انرژی سخن گفتند و از چند تن از پیشکسوتان عرصه صنعت ساختمان تجلیل بعمل آمد. در آیین اختتامیه گردهمایی، ۱ تفاهم بیست و سه جانبه هم متشکل از ارگانهای مرتبط با بهبود کیفیت ساخت و ساز و بهینه سازی مصرف انرژی در حضور رجبی امضا ش. در اجرای این تفاهم نامه دستگاههایی چون اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، معاونت امور عمرانی استانداری، شهرداری، استاندارد، شرکت ملی گاز، آموزش و پرورش، شرکتهای مخابرات، آب و فاضلاب، نیرو و محیط زیست مشارکت دارند و استاندار اصفهان، نمایندگان وزیران راه و شهرسازی و کشور و رییس شورای مرکزی سازمان بر آن نظارت خواهند داشت.

سیاستهای مصرف بهینه و فرهنگ سازی انرژی، بازچرخانی آب خاکستری و موارد مشابه در طول ۳ سال دوره اجرای تفاهم نامه مورد توجه ویژه خواهد بود. طاهری اصل _ دبیر گردهمایی که در مصاحبه با روابط عمومی شورای مرکزی، سخن میگفت، با عنوان این خبر گفت: بعد از برگزاری آیین اختتامیه همایش، نخستین نمایشگاه بهره وری آب و انرژی در ساختمان در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان افتتاح گردید.

پایان گردهمایی، شروع نمایشگاه

در این نمایشگاه تخصصی پنجاه و هفت شرکت، بمدت ۴ روز تولیدات و تجربیات خود را در زمینه مصرف بهینه انرژی، اجرای طرحهای پنلهای خورشیدی و بازچرخانی آبهای خاکستری پس از تصفیه ارائه میکنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۷
564 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0