نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها در استان مازندران مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، بیان داشت؛

نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها در استان مازندران

در جلسه هیات‌ رئیسه نظام‌مهندسی استان مازندران بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها تاکید کرد.

کد خبر: 970529011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ - ۱:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه هیات‌ رئیسه نظام‌مهندسی استان مازندران بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها تاکید کرد.

نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها در استان مازندران

نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها در استان مازندران

نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت ‌و  سازها در استان مازندران

در جلسه هیات‌ رئیسه نظام‌ مهندسی استان که با حضور رستمی مدیرکل رسیدگی به عملکرد و حقوق شهروندی و هیات همراه در اداره‌ کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید ضمن تاکید بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و بالا رفتن کیفیت ساخت ‌و سازها تاکید کرد.
عبداله بهادری در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ‌های هیات‌ رئیسه نظام‌ مهندسی استان با تاکید بر تعامل و همکاری ‌های بیش ‌از گذشته دو مجموعه از اجرایی شدن برنامه‌ های راهبردی در سازمان نظام‌ مهندسی ابراز خشنودی کرد.
وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق در فعالیت ‌های ساختمانی و عمرانی، گفت: نظارت دقیق، تقویت و بالا رفتن کیفیت ساخت‌ و سازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ادامه داد: استفاده از مهندسان با تجربه و مجرب می ‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ های ساختمانی و هم چنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد.

نظارت دقیق، تقویت و ارتقا کیفیت ساخت‌ و سازها در استان مازندران

بهادری عنوان داشت: نظام ‌مهندسی، بزرگ ‌ترین تشکل مهندسی کشور است و به دلیل اهمیت موضوع زیر ساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است.
در ادامه این جلسه، مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد نحوه اجرای بخش نامه‌های ابلاغی وزیر راه و شهرسازی و شیوه اقدام آن و تعامل با نظام ‌مهندسی استان به‌ عنوان نمایندگان سی و پنج هزار عضو مجموعه و همچنین عملکرد مطلوب نظام توضیحاتی را ارائه کردند.
علی‌نیا _ ریاست سازمان نظام مهندس استان مازندران نیز در این جلسه در مورد مشکلات موجود در نظام ارجاع قبلی و شیوه ارجاع توضیحاتی ارائه و تصریح کرد: ارتباط مالی مالک با نظام‌ مهندسی کاملا قطع‌ شده و معرفی مهندسی از سوی نظام‌مهندسی انجام نمی‌ شود.
رستمی _ مدیر کل رسیدگی بر عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از تلاش‌ های انجام‌ گرفته از همراهی، همدلی و تعامل خوب نظام ‌مهندسی استان با اداره‌ کل راه و شهرسازی یاد کرد و گفت: بخش نامه‌های ابلاغی وزیر راه و شهرسازی در وزارتخانه با تحویل پروانه اشتغال از طرف مدیران ستادی اجرایی گردید.
رستمی خاطر نشان کرد: در راستای عملیاتی کردن بخش نامه‌ها و شیوه ‌نامه‌های ابلاغی وزیر برای آن که اجرای آن با مشکل روبرو نگردد می ‌بایست توسط نظام ‌مهندسی آسیب ‌شناسی شده تا شاهد بروز کم ترین مشکل و تنش در جامعه مهندسین باشیم.

منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مرداد ۹۷
822 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0