نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان

نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان

مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان بیان کرد: باوجود تاکيد ریاست جمهوري بر اجراي طرح بازآفريني شهري روند موجود در استان رضايت بخش نيست

کد خبر: 970922006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ آذر ۹۷ - ۱۰:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان بیان کرد: باوجود تاکيد ریاست جمهوري بر اجراي طرح بازآفريني شهري روند موجود در استان رضايت بخش نيست.

نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان

نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان

روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان  رضايت بخش نيست

اميد بن عباس:

عصر ۴شنبه در جريان بازديد از نوزدهمين نمايشگاه صنعت ساختمان محل شرکت نمايشگاههاي بين المللي استان خوزستان با اشاره به استقبال خوب توليد کنندگان داخلي از اين نمايشگاه، بیان کرد: تعداد سیصد شرکت که پنجاه درصد آن ها از توليدکنندگان داخل استان هستند در اين دوره از نمايشگاه حضور دارند.

بن هباس تصریح کرد:

اين نمايشگاه با تلاش نظام مهندسي ساختمان خوزستان برپا شده و جايگاه مناسبي در کشور بدست آورده است؛ اميدوار هستيم با برگزاري اين گونه نمايشگاه ها توليد کنندگان بتوانند بازارهاي جديدي را براي فروش محصولات خود بدست آورند.

وی همچنين از طرح بازآفريني شهري بعنوان يک اقدام مشترک بين بخش خصوصي و دولت نام برد و افزود: اجراي اين طرح مورد تاکيد دولت و شخص ریاست جمهوري است که بايد عملياتي شدن آن در استان خوزستان سرعت بيش تري پيدا کند.

اين مقام مسئول در استانداري خوزستان :

با تاکيد بر اين که روند اجراي طرح بازآفريني شهري در استان رضايت بخش نيست، خاطر نشان کرد: ستاد بازآفريني شهري در استان خوزستان تشکيل شده است که پيش از اين دبيري آن را اداره کل راه و شهرسازي به عهده داشت اما اکنون انجمن انبوه سازان استان مسئوليت برگزاري آن را دارد.

بن عباس ادامه داد:

خوزستان از جمله استانهايي است که بيش ترين ميزان بافت فرسوده را در سطح کشور دارد بهمين علت، بيش ترين سهم ساخت مسکن يعني ۴ هزار و ششصد و شصت و چهار واحد مسکوني به اين استان اختصاص پيدا کرده است.
وی افزود:

در حال حاضر سازمان نظام مهندسي و شهرداريهاي استان مجدانه پاي کار آمده است و اميدوار هستيم با برنامه هايي که به ستاد بازآفريني شهري ارائه مي کنند اجراي اين طرح در استان از سرعت بيش تري برخوردار گردد.

نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان

مديرکل هماهنگي امور اقتصادي استانداري خوزستان،:

همچنين در مورد نرخ تسهيلات ارائه گردیده در ساخت واحدهاي مسکوني برنامه جامع اقدام مشترک در حوزه بازآفريني شهري، تصریح کرد: با توجه به شرايط اقتصادي کنونی نرخ تسهيلات توجيه پذيري خود را از دست داده اند اما اين موضوع توسط دولت در دست بررسي و اصلاح است.
شرکت بازآفريني شهري ابتداي هفته جاري اعلام کرد که بانک مرکزي و سازمان برنامه و بودجه با افزايش تسهيلات ساخت به ميزان ۱ ميليارد و صد ميليون ريال در بافت فرسوده موافقت کرده که هفتصد ميليون ريال آن بدون سپرده با نرخ سود هجده درصد و چهارصد ميليون ريال آن با سود نه درصد است.
پرداخت اين تسهيلات از هفته آينده عملياتي مي‌ گردد.
نمايشگاه صنعت ساختمان از بیستم تا بیست و سوم آذر و از ساعت شانزده تا بیست و دو پذيراي علاقمندان است.

نازضایتی در روند اجراي بازآفريني شهري در استان خوزستان

منبع: خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۷
966 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0