موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان مدیرکل راه و شهرسازی کرمان

موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان موافقت کرد

کد خبر: 971203004 تاریخ انتشار: جمعه ۳ اسفند ۹۷ - ۱:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی کرمان بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان موافقت کرد

موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان

موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان

موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت  ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان

محمدمهدی بلوردی با اشاره به افتتاح پانصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی مشارکتی در شهرستان سیرجان بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی موافقت کرده است.
وی، با اشاره به سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به سیرجان و بهره‌برداری از پانصد و هشتاد و چهار واحد مسکونی احداثی، افزود: این پروژه از اردی‌بهشت ماه نود و پنج در دولت دوازدهم شروع شده و ساخت دو هزار و پانصد واحد مسکونی را هدف‌گذاری کرده است که از این تعداد پانصد و هشتاد و چهار واحد در شهریور ماه نود و هفت تحویل مردم شد.
بلوردی تصریح کرد: این واحدها بصورت اجاره‌داری نود و نه ساله در اختیار مردم قرار گرفته و با مشارکت اعضا و تسهیلات بانک مسکن احداث شده است. مابقی پروژه تا سقف دو هزار و پانصد واحد نیز بصورت میانگین پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

موافقت وزیر راه و شهرسازی با ساخت ده هزار واحد مسکونی مشارکتی در سیرجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تقاضای موجود برای ساخت واحدهای مسکونی بیش تر در شهرستان سیرجان خاطر نشان کرد: تقریبا حدود هفت هزار و پانصد نفر متقاضی برای ادامه این پروژه وجود دارد. جناب آقای وزیر موافقت کردند که با واگذاری زمین رایگان به تعاونی‌ ها، تا سقف ده هزار واحد به شکل اجاره‌داری نود و نه ساله احداث گردد. به این منظور افراد واجد شرایط توسط تعاونی‌ ها ثبت نام شوند و واحدها با آورده اعضا و تسهیلات بانکی واحدها احداث شده و به مردم واگذار می‌گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۷
573 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0