لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و قابلیت سازی آنها در سازمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و قابلیت سازی آنها در سازمان نظام مهندسی استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری کمیسیون‌های تخصصی بیان داشت: اعضای کمیسیون شان و جایگاه مهندسی نقشه برداری را در سازمان و جامعه ارتقاء دهند و قابلیت‌ها و مهارت‌های لازم برای مهندسین نقشه بردار را شناسایی کنند.

کد خبر: 980303003 تاریخ انتشار: جمعه ۳ خرداد ۹۸ - ۷:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری کمیسیون‌های تخصصی بیان داشت: اعضای کمیسیون شان و جایگاه مهندسی نقشه برداری را در سازمان و جامعه ارتقاء دهند و قابلیت‌ها و مهارت‌های لازم برای مهندسین نقشه بردار را شناسایی کنند.

لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و قابلیت سازی آنها در سازمان

لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و قابلیت سازی آنها در سازمان

لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و  قابلیت سازی آنها در سازمان نظام مهندسی استان یزد

مهدی سالاری در اولین جلسه کمیسیون نقشه برداری دوره هشتم بیان داشت: یکی از مشکلات ما مهندسینی هستند که پروانه صلاحیت حرفه ای گرفته اند اما توانایی لازم در نظارت و طراحی ندارند و فقط نقشه امضاء میکنند.

سالاری با اشاره به جامعه رقابتی و واقعی شدن قیمت‌ها افزود: بازار با بی رحمی افراد بی سواد و بی برنامه را حذف میکند از این‌رو فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها با عضویت در سازمان نظام مهندسی و کسب تجربه با فراگیری آموزش های لازم و توانمند سازی آن ها میتوانند به راحتی وارد بازار کار گردند.

وی ادامه داد: از تمامی کسانی که صلاحیت نقشه برداری دارند انتظار میرود بگونه ای آموزش ببینند که بتوانند خدمات مطلوب به مردم ارائه دهند.

در این جلسه، گزارشی از کمیسیون دور قبل توسط دکتر نقدی ارائه گردید و حسینی عضو هیات مدیره در رشته نقشه برداری گزارشی از نحوه انتخاب اعضای کمیسیون ارائه داد .

لزوم ارتقاء جایگاه مهندسین نقشه بردار و قابلیت سازی آنها در سازمان

در این کمیسیون با انتخاب اعضاء، عقبری بعنوان رئیس، بازار گرد نائب رئیس و هوشمند زاد دبیر کمیسیون انتخاب شدند

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ خرداد ۹۸
493 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0