قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا

قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا

قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا ،از جمله سازمان ‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده و اقشار مختلف مردمی استان به صورت مکتوب صادر شد

کد خبر: 990109022 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۸ - ۱۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا ،از جمله سازمان ‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده و اقشار مختلف مردمی استان به صورت مکتوب صادر شد

قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا

قدردانی استاندار آذربایجان‌غربی از مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از فعالیت ‌های خداپسندانه مشارکت‌کنندگان در مدیریت کرونا از جمله سازمان ‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده و اقشار مختلف مردمی استان قدردانی کرد.

محمدمهدی شهریاری در این پیام بیان کرد: اقدام شایسته و درخور قدردانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شرکت شروین مهاباد و دیگر واحدهای تولیدی را در کمک به مبارزه با کرونا ستود.

در این پیام آمده است: همراهی و همدلی شکل گرفته که برگرفته از حس مسوولیت‌پذیری و فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی است در مسیر مبارزه با کرونا در جای جای استان مشهود است و بحران کرونا نیز به مانند سایر بحران ‌ها با خلق چنین صحنه ‌های بی‌بدیل ایثار و همدلی به پایان می ‌رسد.

شهریاری، به تلاش شبانه‌روزی واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی، گروه‌ های جهادی و سازمان ‌های مردم نهاد، شهرداری‌ها و انجمن داروسازان اشاره کرد و نوشت: این تلاش ‌ها حماسه ‌هایی ارزشمند است که در تاریخ این سرزمین به یادگار خواهند ماند.

شهریاری ادامه داد: بطور قطع کادر پزشکی و درمانی که در خط مقدم این مبارزه هستند با مشاهده چنین صحنه‌ های تاریخ‌ساز ایثار اجتماعی، دلگرم‌تر از همیشه برای شکست کرونا تلاش خواهند کرد.

مسوولان آذربایجان‌غربی چه در سطح استان و چه شهرستان شب و روز ندارند تا سهم خود را از مدیریت بیماری کرونا با نمره عالی ادا کنند؛ تا به حال، ۸ نشست از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در مرکز استان برگزار گردیده و در باره بسیاری از چالش ‌های پیش‌روی مردم تصمیمات اساسی اتخاذ شده است، ولی هم‌چنان مشارکت مردم اصل کلیدی در مدیریت این بیماری بشمار می ‌رود.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ اسفند ۹۸
395 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0