قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست نظام مهندسی ساختمان استان یزد

قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در سال نود و هشت، باید قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ایجاد شود

کد خبر: 971229003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ - ۹:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در سال نود و هشت، باید قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ایجاد شود

قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آیین دورهمی پایان سال پرسنل سازمان با اشاره به اهداف و برنامه های سال نود و هشت بیان داشت: در سال آینده حجم کار مناسبتری به سازمان ورود پیدا میکند که در این راستا باید قابلیت‌های لازم برای پذیرش این حجم کار در سازمان ایجاد شود.
مهدی سالاری با تاکید بر تلاش جهت موفقیت سازمان اظهار داشت: موفقیت ما در کسب رضایت مردم و اعضای سازمان است باید با ارائه خدمات مناسب تری در سال نود و هشت بتوانیم فراتر از انتظارات جامعه و مهندسین خدمت کنیم.
سالاری با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان ادامه داد: در بهترین شرایط از نظر تعامل با ادارات مرتبط با فعالیت سازمان قرار داریم ولی نگران نیروی انسانی با قابلیت و انگیزه های لازم هستیم.
رئیس سازمان استان با تاکید بر آموزش کارکنان و اعضا در سال نود و هشت، تصریح کرد: جامعه بشدت در حال رقابتی شدن است و ما باید یادگیری و قابلیت سازی متناسب با نیاز جامعه را در سازمان رشد دهیم.

قابلیت‌های لازم متناسب با حجم کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وی در مورد ایجاد فضای مطلوب و بازسازی ساختار سازمان یاد آور شد: در سال آینده برنامه بازسازی و بهسازی ساختمان اداری سازمان را خواهیم داشت تا فضای مطلوب اداری در سازمان ایجاد کنیم.
در این آیین، که در هتل باغ مشیرالممالک برگزار گردید، ریاست سازمان از زحمات تمامی پرسنل سازمان و دفاتر نمایندگی تقدیر به عمل آورد و تعدادی از پرسنل تکریم و معارفه شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته تضمینی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۹۷
485 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0