عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی آثار سازمان‌های استان‌ها

عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی و تخصصی صنعت ساختمان

شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مهمترین عناوین آثار برای راهیابی به جشنواره روابط عمومی و انتشارات صنعت ساختمان را اعلام نمود.

کد خبر: 191015018 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ - ۵:۴۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مهمترین عناوین آثار برای راهیابی به جشنواره روابط عمومی و انتشارات صنعت ساختمان را اعلام نمود.

عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی

عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی

عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های  استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی و تخصصی صنعت ساختمان

با هدف ترویج و تولید آثار سمعی وبصری و توسعه فعالیت در فضای مجازی مقرر گردید، عناوینی چون: موشن گرافی، آثار مستند، کلیپ، انیمیشن و تیزر در جشنواره آینده که در بهار سال نود و نه برگزار می گردد، به رقابت گذاشته شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی نشریات تخصصی صنعت ساختمان در شورای مرکزی نیز با حضور در این نشست، نکاتی را در مورد توجه واحدهای روابط عمومی به حوزه نشریات اعم از خبرنامه های چاپی و الکترونیکی و تولید بروشور، کتاب، پوستر و اینفوگرافی عنوان کرد.

تقویت محتوای خبر و جامع بودن مطالب، پرهیز از تبلیغ و بزرگنمایی فردی و گروهی، قابلیت بهره گیری محتوا توسط کلیه اعضای سازمان، اعلام نظر فنی در مورد پروژه‌های استانی، بکر بودن مطالب، رعایت نکات مربوط به ویراستاری و صفحه آرایی و درج مطالب چالشی با موضوعات فنی و تخصصی از مهم‌ترین محورهای مورد نظر جشنواره است.

از محورهای مهم تصمیمات شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی ارزیابی محتوا و ساختار وب سایتهای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها بعنوان مرجع اصلی اطلاع رسانی در حوزه مجازی است این اقدام با تشکیل یک کارگروه طی یک ماه آینده به انجام میرسد و نتایج بررسیها در شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان جمع بندی و به هیئت رئیسه شورای مرکزی ارائه خواهد شد.

عناوین و ویژگی‌های آثار سازمان‌های استان‌ها برای راهیابی به جشنواره ملی

شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی سازمان هم‌چنین برای افزایش مشارکت کلیه سازمانهای استانها در پایگاه خبری سازمان، گرداوری یک مجموعه راهنما را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن بعد از جمع بندی بصورت یک شیوه نامه در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها قرار خواهد گرفت.

انتظار میرود با استناد به محتوای شیوه نامه، واحدهای روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها علاوه بر مشارکت فعال تر در سایت شورای مرکزی، برای افزایش کیفیت محتوای خبرهای خود، برنامه ریزی کنند.

منبع: سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۸
564 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0