علت حاشیه‎سازی وزیر مستعفی علیه ریاست اسبق نظام مهندسی حاشیه‎سازی وزیر

علت حاشیه‎سازی وزیر مستعفی علیه ریاست اسبق نظام مهندسی

سید مهدی هاشمی در واکنش به مسائل عنوان شده از طرف وزیر مستعفی راه و شهرسازی و وزیر علوم، استیضاح در مجلس نهم را ریشه کینه آخوندی عنوان و مدارک تحصیلی خود را منتشر کرد.

کد خبر: 970728010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ مهر ۹۷ - ۷:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید مهدی هاشمی در واکنش به مسائل عنوان شده از طرف وزیر مستعفی راه و شهرسازی و وزیر علوم، استیضاح در مجلس نهم را ریشه کینه آخوندی عنوان و مدارک تحصیلی خود را منتشر کرد.

علت حاشیه‎سازی وزیر مستعفی علیه ریاست اسبق نظام مهندسی

علت حاشیه‎سازی وزیر مستعفی علیه ریاست اسبق نظام مهندسی

علت حاشیه‎سازی وزیر مستعفی علیه ریاست اسبق  نظام مهندسی/مدارک دانشگاهی مهدی هاشمی منتشر گردید

وزیر مستعفی راه و شهرسازی اوایل ماه جاری در سلسله یادداشت ‌های تلگرامی‌اش اتهاماتی را متوجه ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور کرد.

آخوندی در یکی از این یادداشت ‌ها نوشت:

«ریاست اسبق شورای مرکزی وقت که تیرش به سنگ خورد با استفاده از موقعیت‌اش بعنوان ریاست کمیسیون عمران مجلس به همراهی یک جریان سیاسی دست به ‌کارِ طراحی استیضاح من شد و شخصا در جریان استیضاح علیه اقداماتم سخن گفت. لیکن، استیضاح با هوشیاری و تیزبینی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی رای نیاورد.»

این اما پایان کار نبود و وزیر مستعفی راه و شهرسازی هفت مهر ماه سال جاری در نامه‌ای به معاونت امور مسکن و ساختمان خودش، مدعی گردید مدرک تحصیلی ریاست اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جعلی است.

چند روز پیش نیز وزات علوم، تحقیقات و فناوری هم اعلام کرد مدرک تحصیلی هاشمی جعلی است.

این در حالیست که سید مهدی هاشمی در واکنش به مسائل عنوان گردیده

از طرف وزیر مستعفی راه و وزیر علوم نامه‌ای را بهمراه یک کپی از مدارک تحصیلی خود را منتشر کرد

متن این نامه به شرح ذیل است؛
«در پاسخ به مسائل عنوان گردیده از طرف وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری که در مورد عملیات تخریب اینجانب در فضاهای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده خصوصا نامه شماره ۱۷۷۱۹۶ مورخ ۹۷/۷/۲۴ لازم است مواردی را به استحضار مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برسانم:

۱- بنظر می‌ رسد هنوز کینه وزیر راه و شهرسازی در ریشه در استیضاح مجلس گذشته دارد باقی مانده و سبب شده در روزهای اخیر آنهم در آستانه تغییر به علت ناکارآمدی،‌ به فرافکنی و افتراء و تهمت بپردازد.

 


۲-برگزاری انتخابات غیر قانونی نظام مهندسی ساختمان که حتی از طرف مشاور محترم ریاست‌جمهور (نامه شماره ۱۹۸/الف مورخ ۹۷/۶/۲۷ به ریاست محترم‌جمهور و پاسخ آن طی نامه شماره ۸۶۵۹۳/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۷/۷/۲) و دوازده هزار نفر از مهندسان کشور (نامه شماره ۹۷/۰۳/ک م مورخ ۹۷/۳/۱۴ به ریاست‌جمهوری) نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

منبع : اطلاع نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۷
852 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0