عضویت پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی استان قم

عضویت پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی استان قم بیان داشت: پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی استان قم عضو هستند

کد خبر: 971203006 تاریخ انتشار: جمعه ۳ اسفند ۹۷ - ۱:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی استان قم بیان داشت: پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی استان قم عضو هستند

عضویت پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی

عضویت پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی

عضویت پنج هزار مهندسی قمی در  سازمان نظام مهندسی

امین مقومی ادامه داد: در استان حدود پنج هزار مهندس در رشته‌های مختلف هم چون عمران و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی استان قم هستند.
وی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با اشاره به تعداد مهندسان استان قم، گفت: در استان حدود پنج هزار مهندس در رشته‌های مختلف هم چون عمران و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی استان قم هستند، این سازمان رتبه برتر را در کشور در زمینه صدور شناسنامه فنی ساختمان‌ ها در کشور کسب کرده است.
مقومی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی استان قم در پی غیرحضوری کردن خدمات خود به مردم و تبدیل به یک سازمان الکترونیکی است.
وی گفت: خدمات این سازمان به مساجد و حسینیه‌ها در قم بصورت رایگان است، هم‌چنین سازمان نظام مهندسی استان همکاری‌ هایی را با حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، مسجد مقدس جمکران و ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم، نظارت بر مهندسان را از جمله وظایف سازمان نظام مهندسی استان قم دانست و ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی در صنعت ساختمان اهمیت زیادی دارد و تولیدات خوبی را در شهرک‌ های صنعتی استان قم داریم.
مقومی اظهار داشت: برای حمایت از اشتغال در استان قم باید از مهندسان بومی این استان در پروژه‌های ساختمانی قم استفاده گردد، این مهندسان قطعا استفاده از تولیدات بومی استان را در اولویت خود قرار می‌ دهند.

عضویت پنج هزار مهندسی قمی در سازمان نظام مهندسی

وی خاطر نشان کرد: مردم باید مهندسان را به عنوان مشاوران امین خود در نظر بگیرند تا هزینه‌هایشان در ساخت و ساز کاهش و کیفیت ساخت ساختمان‌ ها افزایش پیدا کند، استفاده از مهندسان متخصص، عمر ساختمان ‌ها را افزایش خواهد داد.
وی، توجه به معماری داخلی ساختمان ‌ها را ضروری دانست و گفت: توجه به تاسیسات و معماری داخلی ساختمان ‌ها، خسارت ‌ها را در زمین لرزه ها کاهش خواهد داد.
مقومی یاد آور شد: یکی از بندهای سیاست ‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در زمینه خانواده، بازنگری در بخش مسکن با محوریت خانواده است و سازمان نظام مهندسی استان قم آمادگی دارد که در این زمینه با مدیران ملی و استانی همکاری داشته باشد.
منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۷
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0