عدم تخصیص بودجه از طرف دولت برای نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد:

عدم تخصیص بودجه از طرف دولت برای نظام مهندسی

کمال دویده با اشاره به تامین درآمدهای این سازمان اظهار داشت: طبق قانون وزارت راه و شهرسازی باید بودجه هایی برای سازمان نظام مهندسی در نظر بگیرد ولی متاسفانه تا به حال هیچ تامین بودجه ای از سوی دولت برای سازمان در نظر گرفته نشده است.

کد خبر: 980229006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ - ۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کمال دویده با اشاره به تامین درآمدهای این سازمان اظهار داشت: طبق قانون وزارت راه و شهرسازی باید بودجه هایی برای سازمان نظام مهندسی در نظر بگیرد ولی متاسفانه تا به حال هیچ تامین بودجه ای از سوی دولت برای سازمان در نظر گرفته نشده است.

عدم تخصیص بودجه از طرف دولت برای نظام مهندسی

عدم تخصیص بودجه از طرف دولت برای نظام مهندسی

هیچ بودجه ای از طرف دولت برای نظام مهندسی  در نظر گرفته نشده است

وی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به مشکلات بیمه ای این سازمان گفت: سازمان نظام مهندسی یک موسسه غیر انتفاعی است که توسط هیات مدیره هایی که برای ۳ سال انتخاب میشوند، اداره می گردد.
دویده با اشاره به بحث درآمد و هزینه های این سازمان، ادامه داد: با بررسی درآمدها و هزینه های سازمان با کسری بودجه ای روبرو شدیم. سازمان بوسیله بودجه ای که در مجمع عمومی مصوب می گردد میتواند مجموعه را اداره کند و درآمدهایی را پیش بینی میکند که ممکن است محقق نگردند.
وی با اشاره به تامین درآمدهای این سازمان افزود: طبق قانون وزارت راه و شهرسازی باید بودجه هایی برای سازمان نظام مهندسی در نظر بگیرد ولی متاسفانه تا به حال هیچ تامین بودجه ای از طرف دولت برای سازمان در نظر گرفته نشده است.
در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با اشاره به مشکلات در بحث حقوق و دستمزد پرسنل این سازمان تصریح کرد: مجبور شدیم از دی ماه سال نود و هفت قراردادها را اصلاح کنیم و در این زمینه تلاش گردید تا تعدیل نیروی انسانی نداشته باشیم. در این زمینه پایه حقوق کارکنان کاهش پیدا کرد تا شاهد تعدیل نیرو نباشیم.
دویده با عنوان این که این سازمان یک سازمان غیرانتفاعی است، خاطر نشان ساخت: درآمدهای سازمان طبق ساخت و ساز است و در طول این سالها شاهد کاهش ساخت و ساز هستیم. در این زمینه خیلی از نقشه ها وارد سازمان نمیشود و شاهد فرار ظرفیت هستیم و این مساله سبب شده تا شاهد کسری بودجه در سازمان نظام مهندسی باشیم.

عدم تخصیص بودجه از طرف دولت برای نظام مهندسی

وی یاد آور شد: تراز بودجه ای سازمان منفی است و این مساله سبب میشود تا بدنبال کاهش هزینه باشیم و اعمال این مساله سبب شد تا نوع قراردادها را تغییر دهیم و این موضوع سبب شده تا سازمان تامین اجتماعی در بحث دریافت لیست بیمه سازمان را با جریمه هایی روبرو کند.

منبع: پیام خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۸
582 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0