سیستم کارآمد عاملی برای اجرای قوانین نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

سیستم کارآمد عاملی برای اجرای قوانین نظام مهندسی

نظام مهندسی و کنترل ساختمان عبارت از مجموعه قوانین، آیین نامه ها، بخش نامه ها، استانداردها، تشکلهای مهندسی، حرفه ای و صنفی که جهت نیل به اهداف منظور در قانون، گرداوری و به مورد اجرا گذاشته میشود.

کد خبر: 970828004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نظام مهندسی و کنترل ساختمان عبارت از مجموعه قوانین، آیین نامه ها، بخش نامه ها، استانداردها، تشکلهای مهندسی، حرفه ای و صنفی که جهت نیل به اهداف منظور در قانون، گرداوری و به مورد اجرا گذاشته میشود.

سیستم کارآمد عاملی برای اجرای قوانین نظام مهندسی

سیستم کارآمد عاملی برای اجرای قوانین نظام مهندسی

برای اجرای قوانین نظام مهندسی به سیستم  کارآمد نیازمندیم

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان اظهار داشت: نظام مهندسی و کنترل ساختمان عبارت از مجموعه قوانین، آیین نامه ها، بخشنامه ها، استانداردها، تشکلهای مهندسی، حرفه ای و صنفی که جهت نیل به اهداف منظور در قانون، گرداوری و به مورد اجرا گذاشته میشود.
کمال دویده در کارگاه آموزشی گزارش نویسی حرفه ای بیان داشت: یکی از راه حلهای بهره برداری مناسب از سرمایه ها، تلاش برای اجرای قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز است.
دویده ادامه داد:

سهم عظیمی از سرمایه های ملی کشور در صنعت ساخت و ساز صرف میشود که برای بهره برداری صحیح از این حجم ثروت ملی، رعایت اصول فنی در طراحی، انتخاب مصالح مرغوب ساختمانی و استفاده از نیروی انسانی متخصص از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی یاد آور شد: طبیعی است دستیابی به اهداف قانون علاوه بر گرداوری مقررات ملی، نیازمند نظام آموزش فنی و حرفه ای کشور و هم چنین یک نظام کارآمد ملی برای اعمال این مقررات است.

سیستم کارآمد عاملی برای اجرای قوانین نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خاطر نشان ساخت:

برگزاری این سمینارها با توجه به عدم آشنایی مناسب مهندسان به حقوق خود و مشکلات حقوقی و قضایی که در حین کار برای آنها پیش می آید حائز اهمیت است.
کارگاه تخصصی گزارش نویسی حرفه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان و با تدریس محمدرضا محمدیان ، پژوهشگر حقوق مهندسی ، در تالار مهر اهواز برگزار گردید.

منبع: سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۷
1228 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0