شبکه نوآوری صنعت ساختمان

رو نمایی از شبکه نوآوری صنعت ساختمان؛ به زودی

در اجلاس هیئت عمومی امسال، دموی اولیه شبکه نوآوری صنعت ساختمان رونمایی می گردد.

کد خبر: 980329008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ خرداد ۹۸ - ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در اجلاس هیئت عمومی امسال، دموی اولیه شبکه نوآوری صنعت ساختمان رونمایی می گردد.

رو نمایی از شبکه نوآوری صنعت ساختمان؛ به زودی

رو نمایی از شبکه نوآوری صنعت ساختمان؛ به زودی

از شبکه نوآوری صنعت ساختمان؛ به زودی  رونمایی می گردد

در جلسه مشترکی با حضور چند تن از اعضای شورا و نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در محل شورای مرکزی و با حضور مجربی، دبیر اجرایی شورای مرکزی برگزار گردید، چگونگی فعال سازی نمایندگان استانی شبکه نوآوری صنعت ساختمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شیوه نامه راه اندازی شبکه نوآوری و مراکز نوآوری صنعت ساختمان در حوزه سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها به رایزنی گذاشته شد.
طبق این گزارش چگونگی افزایش و تقویت بحث ایده بازار در سازمان نظام مهندسی ساختمان و شورای مرکزی در این جلسه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محور دیگر در حوزه شبکه نوآوری صنعت ساختمان، ارتباط استارتاپها و شرکتهای دانش بنیان و ارتباط دهی شبکه دانش بنیان با شبکه صنعت گرا بود.

رو نمایی از شبکه نوآوری صنعت ساختمان؛ به زودی

به گفته رئیس کمیسیون انرژی و مدیر پروژه شبکه نوآوری شورای مرکزی، در این نشست، مقرر گردید اصول شبکه نوآوری صنعت ساختمان در نشست آینده شورای مرکزی رونمایی و روند کاری این شبکه تعریف تا در افق سه یا چهار ماه آینده نتیجه کار مشخص گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ خرداد ۹۸
529 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0