دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی با مدیرکل محترم راه و شهرسازی

طی آئینی، روز یک شنبه بیست و هفتم آبان اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیدار داشتند.

کد خبر: 970828006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی،طی آئینی، روز یک شنبه بیست و هفتم آبان اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دیدار داشتند.

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خراسان جنوبی با مدیرکل محترم راه و شهرسازی

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، در این دیدار به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات این دوره مانند ادوار گذشته بدون حاشیه، و در سطح عالی در استان برگزار شده است.
جعفری به مشکلات حوزه ساخت و ساز اشاره کرد و ادامه داد: تقویت تعاملات با سازمان از الزامات بررسی مشکلات است.
وی در ادامه به مشکلات به وجود آمده با توجه به بخشنامه های وزارت در بخش ارجاع نقشه، اظهار داشت: بخشنامه های وزارتخانه پیگیری و پیشنهادات به سازمان نظام مهندسی ابلاغ خواهد شد.
هم چنین در این دیدار اعضاء هیئت مدیره مطالبی از جمله، تعامل بین سازمان و آن اداره کل، مدیریت مشکلات درآمدی، بررسی مشکلات دفاتر طراحی، توجه به به خلافهای حین ساخت، توجه ویژه و اطلاع رسانی در مورد گسلها، مشکلات ناظرین گاز و مهندسین برق را مطرح کردند.

دیدار اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

لازم به ذکر است توجه به مشکلات و تخلفات ساختمانی،ددسته بندی تخلفات، توجه به بافت قدیمی و عدم صدور مجوز برای ساخت در مناطق با داشتن گسل فعال، بازنگری طرح جامع، اعلام گزارشات ماده سی و پنج در سایت سازمان، ارائه پیشنهادات در مورد اجرای مقررات ملی، ساماندهی امور مجریان ذی صلاح، ساماندهی شرکتهای خدمات آزمایشگاهی، کنترل ظرفیت دفاتر، راه اندازی دفاتر نظام مهندسی در شهرستانها در فرمانداریهای شهرستانهای پیشنهاد شده، از دیگر موارد عنوان شده در این دیدار بود که توسط داعی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری مطرح شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۷
885 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0