عباس آخوندی استعفا داد در آستانه چهارمین استیضاح

عباس آخوندی استعفا داد

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی،‌ در نامه ای که تاریخ ۱۰ مهر ماه ۹۷ روی آن نوشته شده خطاب به رئیس جمهور، متن استعفای خود را تقدیم کرد.

کد خبر: 970728008 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ مهر ۹۷ - ۱۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی،‌ در نامه ای که تاریخ ۱۰ مهر ماه ۹۷ روی آن نوشته شده خطاب به رئیس جمهور، متن استعفای خود را تقدیم کرد.

عباس آخوندی  استعفا داد

جناب آقای دکتر روحانی
رئیس‌جمهور محترم
با سلام و عرض ادب
پیرو ۳ بار درخواستی که در سال گذشته از محضر جنابعالی داشتم اجازه می‌خواهم از خدمت شما در دولت رخصت بخواهم. به نظر نمی‌رسد در ارتباط با روش باز آفرینی شهری مورد نظر جنابعالی بتوانم کار موثری انجام دهم. همچنین، در ارتباط با سیاست دخالت حداکثری دولت در بازار و روش ساماندهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود کشور نیز امکان هماهنگی ندارم. این حق شماست که وزیر همراه تری را در دولت داشته باشید. خواهشمندم این بار با درخواست اینجانب موافقت و در تعیین جانشین تسریع فرمایید.

عباس آخوندی استعفا داد

من بر این اعتقاد هستم که سه اصل پایبندی به قانون، احترام به حقوق مالکیت و اقتصاد بازار رقابتی را در هیچ شرایطی نباید زیر پا گذاشت. آنچه که در تدبیر شرایط سخت جدید ناشی از تحریم‌های آمریکا شاهدیم دقیقا نقض همین سه اصل است. در هر صورت با این سطح از تفاوت دیدگاه، از حیث اخلاقی ادامه کار من درست نیست. خواهش می کنم که به من رخصت دهید در اولین فرصت از خدمتتان خارج شوم. ولی، درخواست دارم این زمان از پایان مهرماه سال جاری فراتر نرود.  برای جنابعالی و همکاران در دولت و مردم عزیز ایران آرزوی توفیق و سرفرازی دارم.

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي تاسيسات برقی-طراحی ارديبهشت ۹۷

 

عباس آخوندی استعفا داد

عباس آخوندی استعفا داد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مهر ۹۷
1265 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0