درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی

درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی

درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی ،برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری مطرح شد

کد خبر: 990109032 تاریخ انتشار: جمعه ۸ فروردین ۹۹ - ۲:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی ،برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری مطرح شد

درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی

درخواست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی

معاون استاندار قم بیان کرد: برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری موضوع تعطیلی کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی در دستور کار ستاد پیش‌گیری قرار بگیرد.

محسن بهشتی در نشست ستاد پیش گیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار گردید، گفت: پیش از شروع بارندگی و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش شدید درب سد پانزده خرداد بسته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: اگر این سد بسته نمی شد سیلاب و آب رودخانه از کانال بیرون میزد و خساراتی به زیر ساخت‌های شهرداری وارد می ‌کرد.

بهشتی گفت: دریچه سد پانزده خرداد هفت روز است که بسته شده است، با توجه به تدبیر صورت گرفته آب به مقدار کانال از رودخانه عبور کرد و آبی که در رودخانه وجود دارد آب سیلابهای بالادست است که به تدریج کم می گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: مردم این موضوع را به ما منعکس کردند و نظام مهندسی در نامه ای رسما به ما اعلام کرد مبنی بر این که برای حفظ سلامتی مهندسان و کارگران شاغل در پروژه های ساختماعی اعم از خصوصی و دولتی و شهری موضوع تعطیلی کارگاههای ساختمانی تا اطلاع ثانوی در دستور کار ستاد پیش‌گیری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم بارها تماس گرفتند که اگر گفته میشود تعطیلی اما ساختمانی در کوچه ها مشغول کار است و روزانه چند سری سیمان آورده میشود و کارگران مشغول کار هستند و در فضای کارگاهی مسائل بهداشتی رعایت نمی گردد، باید تصمیم گیری گردد که یا شرایط این گونه باقی بماند و یا تصمیم دیگری گرفته شود.

بیش از بیست و شش هزار خودرو در بیست و‌ چهار ساعت گذشته در اتوبان قم_ تهران تردد داشتند

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم نیز در این نشست، گفت: بیش از بیست و شش هزار خودرو در بیست و چهار ساعت گذشته در اتوبان قم _ تهران تردد داشتند.

محمدحسن کلهری گفت: تفکیک این خودروها که آیا وارد شهر قم شده و یا استان عبور کردند کار مشکلی است.

کلهری ادامه داد: در زمینه آزادراه تهران_ قم فقط از باند تهران به قم در بیست و چهار ساعت گذشته سیزده هزار و سیصد خودرو وارد استان قم شد و در باند برگشت نیز سیزده هزار و نهصد خودرو تردد داشته است.

وی یاد آور شد: ابعاد فعالیت راه‌داری و حمل و نقل جاده ای استان قم بسیار سنگین و زیاد است که باید انرژی خود را متناسب با ابعاد کار استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ فروردین ۹۹
438 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0