تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی ،بمنظور کنترل و پیش‌گیری از شیوع کرونا صورت گرفت

کد خبر: 990109012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۱۱:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی ،بمنظور کنترل و پیش‌گیری از شیوع کرونا صورت گرفت

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی

تمدید اعتبار پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: بمنظور کنترل و پیش‌گیری از شیوع کرونا، مدت زمان اعتبار پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی تمدید گردید.

سیدمحسن حمزه‌لو گفت: متقاضیانی که اعتبار پروانه اشتغال بکار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی آن‌ ها در محدوده زمانی اول بهمن امسال تا پایان اردی بهشت سال آینده خاتمه می ‌یابد، می ‌توانند تا سی و یکم اردیبهشت‌ماه ‌نود و نه، بدون نیاز به تمدید پروانه نسبت به ارائه خدمات مهندسی اقدام کنند، بنابراین از مراجعه حضوری به مراجع مرتبط جلوگیری گردد.

اعتبار پروانه اشتغال بکار نظام مهندسی ساختمان در استان آذربایجان‌غربی تمدید شد

حمزه لو تصریح کرد: هم‌ چنین در شرایط فعلی با توجه به لزوم رعایت بهداشت عمومی جامعه برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی تا پایان اردی بهشت ماه سال نود و نه، به تعویق افتاد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تا زمان تعیین ‌شده هزینه‌های سال آینده این سازمان به ازای هرماه معادل یک دوازدهم بودجه مصوب امسال اعمال می‌گردد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به حال، هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیش‌گیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ این ویروس دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر سبب شده‌ تا زمانی که علایمی‌چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و لزومی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
373 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0